Mar 2, 2012

Sometimes it's awesome

Ma enam ei mäleta, millal ja miks ma viimati endast märku andsin, 
Aga vahepeal on asjad üsna kiiresti paremaid pöördeid võtnud. 
Ma olen käinud kodus, olen veetnud aega oma lemmikõdedega 
Ja lemmikvendadega, olen naernud ja nutnud, kaarte mänginud, 
Ööde kaupa üleval olnud ja üldjoontes lihtsalt paranenud. 

Nüüd on esimene praktikajärgne periood läbi, 
Ma olen käinud direktori vastuvõtul, 
Olen saanud õppetoetust, sõidutoetust, 
Silmapiiril terendab premeeriv puhkust Värska Sanatooriumis... 
Otsustasime Leeniga end poputada veidi, 
Saada üle talveväsimusest, minna ja lasta endaga teha 
Valgusteraapiat, istuda soolakambris, võtta pärlivanne... 
Muahhhh. 
Kõik on perfekto. 

Olgem ausad, aeg võtab taas helgemaid pöördeid. 
Ja nüüd, mu sõbrad... 
Vabandage mind, ma lähen, vean ühe pesumasina neljandalt korruselt autosse, 
Murran sellekäigus enda või Leeni selja... 
Ja püüan koju jõuda. 

Deem, ma olen megategus :D

No comments: