Mar 19, 2012

You had my heart for a little while

Nii. Puhkus on nüüd läbi. 
Ja oo, mis eripärane nädalavahetus see oli! 
Tõeline ajarännak, kui nii võib öelda. 
Suurepärased stiilinäited nii nõuka- kui vabariigiajast. 
Tervitused siinkohal Värska töökatele tädidele, 
Kes karmi käega selles spas korda hoiavad! :D 
Me Leeniga saime ikka silmad peast välja häbeneda, 
Kui me rumalast peast veidi segadusse sattusime 
Ja omapäi asju korraldama hakkasime. 
No mis teha, tänapäeva kasvatamatud noored, 
Kellel tehnilist taipu rohkem kui aupaklikkust :P 
Piinlik küll, aga see nupuvajutus ei olnud just raketiteadus 
Ja sildike kabinetiuksel, et oodake väljas, tulen siis kui tulen, 
Oleks olnud äärmiselt kasulik :D 

Üldiselt saime oma raha eest maksimumi, 
Toit oli korralik ja tegevusest ei jäänud hetkekski puudu. 
Olgugi, et veekeskus oli sanatooriumist 300 meetri kaugusel, 
See jalutuskäiguke Värska mändide all oli isegi üsna ergastav. 
Ja jalad said põlvini kokku Värska tervistava mudaga. 
Üldiselt ma olen üsna vaimustuses kogu sellest kogemusest, 
Igasugu põnevaid asju sai proovida. 

Näiteks pärlivann, mis oli niiiiii mõnus. 
Ma otsustasin, et armastan mullivanne ja ülisõbralikke tädisid, 
Kes käivad ajal, mil sa ihualasti vannis lebad, 
Küsimas, kas lasta vanni sooja vett juurde ning käsib sul varbad vee alla pista :) 
Ja ma olin peaaegu unustanud, kui väga ma armastan ujumist. 
No hullumeelsus, kui hea oli pikas basseinis lihtsalt pikkusi ujuda. 
10-15 ringi järjest, rahulikult ja mõnusalt. 
Pärast olid lihased ka valusad :)

Täna on taas teatrikülastus. Ootan metsiku põnevusega. 
Deeem, kui ilus see olema saab. 

Ja ma sain omale täna uue nunnu ka! 
Ma olen õnnelik, õnnelik, õnnelik... 
Mul on maailma kõige nunnum tilluke mirdipuu. 
Tegin teile pilti ka: 

 

No comments: