Mar 5, 2012

After all this time

Elu läheb viimasel ajal nii põnevaks, 
Et endal on ka raske uskuda. 
No lihtsalt oleme kuidagi suutnud omale igasuguseid kogemusi 
Just märtsikuusse suutnud ahnitseda. 
Mitu teatrietendust, kino, sanatoooooorium... :D 
Deem, ma olen üliärev kõige selle pärast. 
Eriliselt ilus tulebki järgmine nädalalõpp, 
Kus neljapäeval on Rakveres Unenäokohvik, 
Mille ma nüüd ka lõpuks-lõpuks-lõpuks ära näen...
Ja reedel Värskasse. Oh, ma kavatsen seal nii täiuslikult lõõgastuda, 

Kui hing vähegi kannatab. 

Ma ei tea, mis aitas, olid need vitamiinid või mis, 
Aga maailm on jälle helgem. 
Vahel on mul endalgi raskusi uskumisega, 
Kui muutlik mu meel on ja kui lihtne on mind rööpast välja ajada. 
But no worries: 
Siiani olen ma alati kuidagi sadulasse tagasi roninud. 
Ju see peabki siis selline väike mäng olema. 
Kukun ja tõusen, kukun ja tõusen 
Ja püüan mitte kaotada usku paremasse tulevikku. 

Mul on ikka neetult vedanud, et mul selline ägedast ägedam korterikaaslane on. 
Ja mitte ainult: ka mõttekaaslane ja partner in crime. 
Me oleme lihtsalt tohutult ägedad koos. 
Ta võtab mu uitmõtetest alati vedu, kui need mõtted just liiga tihti kiirtoitu ei puuduta, 
Tuleb minuga reisima ja spaasse ja kuhu veel... 
Ja temaga koos on kõige ägedam unistada tulevastest seiklustest, 
Teha lõppematuid roadtrippe, laulda kõvasti ja valesti Eye of the Tigerit 
Ning kurta talle oma kõige kurvemat saatust maailmas :D 
Mida ma ilma temata teeksin, ma ei tea. 
Ta on mind vedanud läbi paksu ja vedela ning hoidnud mind liigagi tihti mõistuse juures. 

Sel nädalavahetusel on terve mu perekond jälle kodus, 
Vot see on supermõnus tunne ja teadmine. 
Ja perekonna all mõtlen ma nii bioloogilist kui muud perekonda :D 
Reedel saab jälle roadtrippida ja soovitavalt Tiigrisilma laulu üürata :D 
Muide, ma ei tea, mis mu autoga juhtunud on, 
Aga viimasel ajal annab täitsa raadiot kuulata. 
Kohe päriselt, Rakveres ja Tartus on probleemitu levi :) 
Ma olen üsna häppi selle üle. 
Mu musirull parandab end ise :D 

Nüüd ma lähen, leian netist mõne üüberhea kodujuustukoogi retsepti, 
Valmistun mõtteliselt kolmapäevaseks šoppingupäevaks Leeniga 
Ja unistan järgmisest kahest nädalavahetusest. 
Sest elu on hetkel hea ja ma kavatsen seda täiel rinnal nautida. 

Päikeselist esmaspäeva, mu kallid!

No comments: