Mar 13, 2012

Kuidas mesilased seksivad?

Kevad on käes. Õhk on soe, päike paistab... 
Ma tahaksin nüüd kõik nurka visata ja puhkama sõita. 
Kohe reaalselt, päris ükskõik on kõigest, ma tahan ainult päikeselaigus lamada. 

Viimasel ajal ei oska ma siia mitte muhvigi kirjutada 
Ja asi ei ole ei depressioonis ega seikluste puudumises... 
Ma lihtsalt tunnen, et mu elu järgib ilmselgelt spiraali põhimõtet 
Ning kõik asjad muudkui korduvad ja korduvad. 
Ja mulle ei meeldi end korrata. 

Ma tahan midagi uut, midagi värsket, tahan, tahan, tahan... 
No ühesõnaga, tahan seda, mida ma alati olen tahtnud. 
Hinges heliseb igatahes hetkel suur kevad-suvine vabadus juba. 
Naistepäevaks saadud nartsisside lõhn on päevast päeva ninas, 
Ilma päikeseprillita enam kuhugi ei lähe 
Ja talvejope asemel on mõnus kevad-sügismantel. 
Vot, juba elangi täiesti teises tempos. 

Inimestel on kõikjal ilmselge kevadväsimus, 
Eriti paistab see teeninduses silma. 
No ei pigista enam teenindajast seda naeratust välja. 
Mina olen tark, pugin vitamiini ja rauda, mina lendan ringi oma kevadiselt helerohelises hämus, 
Aga ülejäänud maailm ei taha sellega kaasa tulla. 
Inimesed, nautige kevadet. 
Lähme linnast ära, joome kusagil rohelist teed, teeme midagi uut ja värsket. 

Mul on see kuu nii tihedalt tegevust täis, et endal hakkab ka hirmus. 
Nii palju teatrit ja puhkust ja lõõgastust.. 
Ja samas tahaks järgmise aasta palverännakuks veidi treenida ka, 
Hakata rohkem jala käima, tõsta vähehaaval oma kehalist koormust. 
Ega 800 kilomeetrit kusagil Hispaania mägedes ei ole naljaasi. 

Aga see nädalavahetus on puhtalt sanatoorseteks rõõmudeks. 
Ma kavatsen loksuda basseinis ja pärlivannis, 
Nautida valgusteraapiat ja soolakambrit... 
Ma kavatsen täiuslikult puhata. 
Jah. 

Ma soovin teile kena kevadet. 
Pange siis ikka tähele, kuidas loodus teie ümber muutub 
Ja nuusutage nartsisse, need lõhnvad tohutult mõnusalt :D

Päikest!

No comments: