Mar 9, 2012

Welcome home.

Ma olen koduuuuuuuuuus :D 
Jubemõnna on ikka Rakveres lebotada, 
Sain juuksuris ka käidud ja olen päris inimese moega kohe :P 
Sõit oli üsna meeleolukas, paar uut tuttavat juures, 
Natuke sai naerda ka, kuigi ma ise mõtlesin ja ise naersin. 
Ma olengi selline imelik nohh, mis teha :) 

Nüüd on veidi puhkeaega, võimalus leboda ja ehk isegi veidi tukkuda 
Enne kui tuleb välja minna, tegus olla ja positiivseks hakata. 
Kuidagi läheb ikka nii, et ma tulen Rakverre metsiku rõõmuga 
Ja lahkun metsiku väsimusega. Ei õnnestu siin puhata :) 

Mis veel - mis veel? 
Ma elan nii igavat elu praegu veel, 
Kohe polegi miskit põnevat pajatada. 
Kui ma ei joo veini, siis ma mängin Simsi, 
Kui ma Simsi ei mängi, siis ma magan. 
Ma elan nagu mõni haige puusaga pensionär, 
Ainult et puusa asemel valutab mul kõht. 
Tere, mu armsad sõbrad, valuvaigistid! :D 

Ma tahan süüa ja magada hetkel. 
Hiljem linnas näeme! :)

No comments: