Jun 14, 2011

Your are the best thing

Ma olen olnud nii tegus sel nädalavahetusel, 
Et mõnes mõttes on naljakas juba see väsimus. 
Ma olen näinud nii palju toredaid inimesi, 
Kuulanud nii palju head muusikat 
Ja naernud nii palju hingematvat naeru, 
Et seda on raske kirjeldada. 
Ma olen näinud rohkem kui ühte päikesetõusu 
Ja veel rohkem loojanguid, 
Olen sõitnud ja jalutanud, 
Vingunud ja vait olnud... 

Ja aina tihedamaks läheb muide. 
Nüüd ei ole juuli lõpuni nagu ühtki päris vaba viikendi, 
On ainult palju ringijooksmist ja reisimist :) 
Järjekorras: 
Neljapäevaõhtune tähistamine, 
Reede-pühap Rabarock, 
Pühapäeva õhtul Tallinna ja tagasi, 
Esmaspäeval Birxi lõpetamine, 
Teisipäeval 30STM, 
Neljapäevast pühapäevani ühel või teisel moel Jaanipäevatamine, 
Sealt edasi on üks vaba nädalalõpp, 
Millele inimesed võivad pretendeerida... 
Ja siis on 12 idüllilist ja kuumusest pakatavat päeva Itaalias. 
Peale 20. juulit olen jälle täielikult vaba ja teie päralt :D 


Täna oli igatahes nädalavahetusele ideaalne lõpp. 
Ja ma mõtlen seda nädalavahetuse lõppu kujul, 
Et mul oli täna veel vaba, hea oli selle metsiku viikendi otsad kokku tirida. 
Magasin enamuse päeva maha, 
Siis ajasin Meelise maast lahti, 
Viisime auto teenindusse tagasi (pikk jutt, ärge küsige), 
Jõime Hagaris kohvi, sõime pitsat, ootasime Andrest, 
Kes tuli ja tegi ka väikese pitsaringi, 
Siis Gita kaasa, natuke linnas tiksumist, 
Pesukotile järele... 
Siin on see koht, kus enamus vist ei usu, 
Aga ma tegin selle maailma kõige vägevama žesti ever: 
Usaldasin oma auto Meelise hoolde, 
Ei jälitanudki neid läbi linna ega midagi, 
Käisin poes ja läksin koju neid järgi ootama. 
Nagu päriselt: ühedki ilusad sõnad ei suuda minu puhul nii palju väljendada, 
Kui see liigutus. Ma olen oma autode suhtes ikka ülikaitsev muidu :) 
Igastahes, meie juures oli tohutult, muinasjutuliselt mõnus saun, 
Nädalavahetuse vaevad said maha pestud, lihased soojaks... 
Hea oli :) 
Hilisem road-trip Andrese, Gita ja Leeniga kaa... 
Taevas oli ilus, selline poolvaikuses sõitmine.... 
Oli küll hea. 


Jeahhh. 
Ma olen üldjoontes isegi liiga rahul oma eluga :) 
Ja samas saan ma sellise pool paanika-ataki mingist detailist, 
Tõesti, korraks oli tunne, et tahaks nutta. 
Peaks vist tegelema selle asjaga veits, 
Aga hetkel tunnen, et ei suuda. Ja ei taha ka. 
Kõik on liiga hästi, et tervet meepotti tõrvaga määrima hakata. 
My life is a pot of honey, honey :) 


Veel kolm väikest, lühikest, tibatillukest päeva jäänud, 
Siis on kohustuslikud kohustused möödas. 
Siis jäävad ainult tulevikuplaanid, seda mitmes mõttes... 
Ja muidugi SUVI. Palun lubage, et me häävime metsikult fanni :D 
Tahan Viru Folgile, tahan Võsule, tahan teiega sitta kanti aega veeta, 
Vabandage mu roppu suuvärki :D 
Ma tahan kõik tõrvatilgad ära unustada, 
Vähem pablada, palju päikest saada ja end selgeks mõelda. 


Tuleb äge, tuleb väga äge :D 
Niih. Ja arvake, kes läheb end nüüd selleks viimaseks 
Kolmepäevaseks pingutuseks välja puhkama? 
Teeme nii, et ma olen selle lõpu veel hästi tubli 
Ja siis vaatame rahulikult edasi. 
Või no kui rahulikult just... 



No comments: