Jun 7, 2011

Tegin kodus kooki ja kotletti, 
Olen tubli-tubli ja hea on vahelduseks asjalik olla :) 
Sain posu raamatuid ka täna 
Ja nüüd on vaja end vaid diivanile kerra kerida. 

Lugesin paarti huvitavat artiklit, 
Tohutult mõtteid tekkis, aga praegu ei oskagi kõike kirja panna. 
Kunagi teen ära.. 
Oh teid, mu armastust vajavad väikesed linnud :) 
Armastus on ju kõikjal ja alati olemas. 
Milleks end selle nimel siis kaheksaks rebida? 

Eile sai sauna ja mu tublid poisid niitsid muru ära lausa :D 
Vastutasuks siis õhtusöök, saun ja jahe õlu. 
Näete?? Tasub minu eest orjata küll :P 
Lahe oli. Ja on edaspidi kaa. 
Mul on plaane tohutult juba :P 

Avastasin täna, et mõtlemine on üle hinnatud, 
Vahel lihtsalt peabki vooluga kaasa minema ja mitte muretsema :) 
Inimesed on toredad, mina olen tore, maailm on tore... 
Milleks siis pabistada ja muretseda? 
Asjad loksuvad paika. 

On ilus päev! 
Nautige seda mõnusat suve, kus lund ei pea rookima! :D

No comments: