Jun 10, 2011

I just want you

Ma olen nii deem õnnelik, 
No nii deeem rõõmus ja õnnelik, 
Kui veel olla saab. 
Ja samas tunnen ma ise, 
Et ma ei oska seda kõike piisavalt hinnata, 
Ei oska seda maksimaalselt ära kasutada. 
Milleks kulutada oma kuldaväärt hetki 
Nutmisele, igatsemisele, kahetsemisele? 
Ma ei tea... 
Ma kulutan aega, ma raiskan hetki. 
Ja ma tunnen selle pärast häbi. 
Ma tahan mingeid olematuid asju, 
Ma igatsen olematuid inimesi 
Ja kahetsen tegusid, mida ei saa tagasi võtta. 
Ning samas tunnen, 
Kuidas ma lihtsalt triivin minema jälle. 
Kõigist ja kõigest eemale. 
Ja ma kardan. 
Sest keegi ei hoia mind kinni. 
Ma tunnen, kuidas ma lihtsalt kaon ära 
Ja rääkimata teistest, isegi mina ei oska midagi teha. 
Mul on kahju. 
Ma lihtsalt olengi nii katkine ja imelik. 


Ja siiski: 
Ma pole ammu nii õnnelik olnud, 
Lihtsalt lubage mul vaikida ja mõelda. 
Ma ei taha üksi olla, 
Aga hetkel ei oska ma seltskondlik ka olla. 
Palun, ärge jätke mind praegu üksi. 
Ja ärge nõudke liiga palju. 
kas seda on palju nõutud? 


Ma armastan teid lihtsalt liiga palju, et tõsi olla. 
Te olete terve maailm.



No comments: