Jun 10, 2011

Kuidas vallutada Eestit :)

Ma elan oma elu kiirteel, päriselt ka: 
Nädalaga olen käinud Tallinnas, Tartus, Narvas ja Pärnus. 
Rakveret mainimata. Ja Võsut. Ja veel paari paika :D
Uussaa, kus ma olen olnud tegus ja tõhus. 
Suvi on tohutult tore lihtsalt, 
Nii hea on lihtsalt olla ja kuumuses lämbuda, 
Sääski tappa ja imetleda tänaval onusid sokkide ja sandaalidega :D 
Muide, et te teaksite: 
Kogu selle kihutamise ja tormamise vahel 
On mul siiski olnud piisavalt aega, 
Et igatseda neid väikeseid sakkereid, 
Kes on mu hüljanud ja ei veeda minuga piisavalt aega. 
Jah, see on etteheide Tartusse :D 
Ma ju igatsen teid lihtsalt pidevalt ja mind häirib, et teid pole. 
Damn you, sunnite mind roomama ja paluma :D 
Ja ma olen natuke kurb ja veidi murelik nende kallite pärast, 
Kes pole üldsegi nii õnnelikud ja lillelised, kui nad väärivad. 
Kui ma midagi teha saan... Helistage kasvõi kell kolm öösel :) 
Te väärite ainult parimat, pidage meeles! 
Ja ma taon segi need mollid, mis teile vastupidist väidavad. 
Suvi on käes, ma olen beež, higine ja õnnelik :D 
Isegi kui te valetate, lubage, et me kohtume varsti, eks? 
Ma luban, et ma püüan tubli ja eeskujulik olla. 
Nüüd aga vabandage mind, 
Ma lähen praen oma väikesele õele mõned kesköised kotletid 
Ja tuubin tiba vene keelt, 
Et homme oleks hea ja mõnus nädalavahetusega alustada. 
Rakvere vallutatakse tormijooksuga: 
Keskväljakul Ööjoksu start, siis Kants, 
Sealt teatri väikesesse majja Öökülmale!! 
Hellyeahh, nad on täiega lahedad :D 
No ja Def Räädu kaa :P 
Ja seda kõike ilma auto ja kohustuseta kaine olla :P 
Mitte et ma kavatseksin päris hulluks keerata, 
Aga suve alguse puhul veidike võib ju :D 

Love you all to bits :D
Kui homme ei kohtu, siis lähiajal kindlasti, 
Te ju lubasite, mäletate?

No comments: