Jun 16, 2011

Singing a song for the broken hearted

Ma olen olnud nii vastutustundlik ja vastutulelik, 
Kui vähegi võimalik. 
Kõik peaks valmis olema. 
Üritan kõiki detaile arvesse võtta nagu tavaliselt 
Ja väike pingepeavalu hakkab märku andma. 
Nagu tavaliselt :) 
Kuidagi lihtsalt läheb nii... 
Minus on lihtsalt sees mingi kontrollifriik-korraldaja geen :D 
No vaatame, mis sest kõigest saab. 
Loodame, et asjad toimivad. 
Miks need kõige lihtsamad ja väiksemad 
Alati kõige olulisemad tunduvad? 
Vist sellepärast, et neid on kõige lihtsam kontrollida 
Ja siis tahakski kohe iga pisima detaili paika saada :)

Nurrrrr, aga muidu on mõnus olnud. 
Kogu see pikk tiraad, kogu see tormamine ja paigalseis. 
Jah, ma kardan ikka veel, 
Aga samas on mul tegelikult ka päris ükskõik. 
Ma kardan iseennast vist kõige rohkem. 
Seda, et ma rikun ise kõik ära. 
Et ma ei suuda endast üle olla ja lähen kergema vastupanu teed. 
Või siis ka mitte. 
Mina ja minu ülemõtlev aju :) 

Muide, kook tuli super-duper nunnu, 
Loodame et maitse vastab välimusele :D 
Homme teen paar pildikest ka, 
Nii palju kui meie perekondlik seebikarp lubab. 
Ma olen ikka üsna uhke enda üle :D 
Jälle linnuke kirjas, tehtud. 

Nüüd veidi vene keelt veel 
Ja siis magama. 
Homme (tegelt juba täna, deem!) 
On koolituse viimane päev, 
Näitan end veel mõne tunni heast küljest 
Ja siis on vabadus. 
Ja Rabarock. Ja jaanipäev. 

Homme näeme, olge sama tublid kui mina! :D

No comments: