Jun 11, 2011

Kargud leiutati ikka põhjusega..

Ma olen superväsinud ja superenergiline, 
Kõike samal ajal :D 
See tänane õhtu, või faktiliselt eilne juba, 
Oli far beyond all my expectations
Ma nägin Kantsis igasuguseid lahedai ja lahedamaid inimesi, 
Sain lahendada mõne siidri ja õlle 
Ning kella poole kaheteist ajal liikusime Birxi ja Leeniga teatrisse. 
Okei, algus oli kohutavalt pikk, 
No mitte muhvigi ei toimunud ja kogu action, 
Millega me end lõbustada saime, 
Oli inimeste stalkimine :D
Samas, mingi piirini oli see ka täiesti adekvaatne meelelahutus. 
Vahepeal oli surmigav... 
Ja kui kogu möll lahti läks, siis oli meeletult vägev. 
Esimesel võimalusel lähen ja ostan omale kusagilt 
Def Räädu ja Öökülma plaadid ja kuulan ribadeks :D 
Haigeeeeeeee, kui vägev kõik oli, 
Kui lahedad esinejad olid ja kui mõnus muusika... 
No päriselt, ma hakkan hiphoppariks vist :D
Kõik-kõik lood, mille nimel ma kohale läksin, 
Tulid ära ja veel veits ekstra kaa. 
Nüüd on jalad sama surnud kui paremate Revolveri laivide järgselt, 
Pilk on udune, unepuudus annab elavalt tunda 
Ja tahaks ikkagi kõva häälega laulda veel: 
"Kuningas ei eksi mitte kunagi!" 
Või: 
"Vihmapiisad kukuvad mu peale..." 
Või: 
"Vajame hümni, kui see tõesti on vabariik, .." 
Ja nii edasi :D 
Üli-üli-üli-üli vägev üritus. 
Kus järgmine selline toimub?? 
Ja see... 
Ärge laske mul plaadiostu ära unustada. 

See on ikka tase, kui Mart Rauba higist tilkuvana 
Ja ühe kipsis jalaga mööda lava tatsub ja vahepeal kinni kiilub :D 
Respekti ja feimi ja sulli või mida sel puhul soovidagi, 
Ma pean selle asjaga natuke tutvuma veel. 


Tere hommikust, armas maailm! 
Mina lähen nüüd magama. 
Näeme mõne tunni pärast! :)

PS. Kell on 16:13, ma olen MÕLEMAD plaadid kätte saanud 
      Ja DEEEEM, ma olen ikka veel vaimustunud :D 
      Õnneks nii olulise asja puhul töötab isegi pesukoti raadio laitmatult :P


PPS. Suvi räpib nüüd sajaga :D



No comments: