Jun 17, 2011

And I've done it again :)

Mul on tunne, et võin juba praegu etteruttavalt öelda, 
Et pidu on korda läinud, 
Et peoplaneerijana olen ma taas õnnestunud 
Ja mõnus soe tunne on sees :) 
Ka ilma viinata, muide :P 

Mulle kohe üliväga meeldib, 
Kui ma saan nad hästi õnnelikuks teha 
Ja neid kõiki oma pisikeses keldris koos hoida 
Nagu peopesal. Isegi kui nad on sealjuures ülirõvedad :D 
Minu väike maailm. 


Pidin fotosid tegema, aga fotokas ei annaks seda emotsiooni edasi. 
Minu peas on kõik nagunii eriti eredalt. 
Kui ma neid vaatan, isegi läbi suitsuhämu ja leiliaurude, 
Nad on ikkagi väga lärmakad ja rõvedad :D 


Ja juba mõne tunni pärast on Rabarock 
Ja pidu läbi nädalavahetuse :) 
See saab ikka eriti lahe ja üüber olema. 
Ootan-ootan-ootan. 


Suvi on ametlikult teoks saanud, 
Koolitus on ametlikult läbi 
Ja ma olen ametlikult vaba ja suvine. 
Nurrrr... 


Ja kõige lõpuks, 
Sest ega küll küllale liiga ei tee: 


Palju õnne, armas Meelis!! 

Pidutse siis ikka kohe korralikult :D 

No comments: