Jun 20, 2011

Having a blast and little else

Mul on olnud pikk ja tegus nädalavahetus 
Ja tempo ei tundu aeglustuvat. 
Meelise sünnast ma siin vist lühidalt rääkisin, 
Sellest teemast libiseme nüüd siis üle... 

Rabarock!! 
No nurrr nohhh :D 
Loodus, muusika, inimesed... 
Isegi reedene lausvihm, mis kestis terve öö takkajärgi, 
Andis asjale tohutult juurde. 
Okei, me olime märjad ja pahkluudeni mudas, 
Aga see ilus tunne, kui sa seisad vihmakeebis keset rahvamassi, 
Lavalt tuleb head muusikat ja värvilist valgust... 
Ja siis see veesein, see on täiega uus dimensioon asjas :) 
Üldiselt oli kõik väga lahe, 
Kuigi muusikaliselt oli reede veidi rohkem minu päev. 
Ikkagi Ewert ja draakonid ning Def Räädu, 
Mis olid terve mu festivali eredaimad tähed. 
Siia veel natuke magusaks juurde Sunrise Avenued 
Ja piprateraks Winny Puhhi... 
No oli ikka vägev päev küll :D 
Laupäev pidi olema Rock Hoteli päev, 
Aga me suutsime sisse magada ja ma poolt laivi kuulsin ainult... 
Ja sedagi telgist :) 

Igatahes olen ma väga-väga häppi 
Ja väsinud ja tunnen end väga edukana hetkel :D 
Isegi Tallinnas on täna juba käidud, 
Isegi Märt, mu kullakallis eksmees, on üle vaadatud 
Ja Mikuga ning Andresega küll ainult telefonis suheldud, 
Kuid asi seegi, eksju? :D 


Telk püsis terve aja seest väga kuivana, 
Meil oli vanaema näol olemas tasuta toit ja pesemisvõimalus, 
Me saime bussiga sinna ja ilusti tagasi ka, 
Nägime mõnd tuttavat siin-seal, 
Selline vihmane ja mudane festivalikogemus oligi mul seni saamata 
Ja see oli ikka ootamatult vägev... 


Nüüd veel Birxi lõpetamine, 
30STM teisipäeval 
Ja siis Jaanipäev! 


Deem, öelge veel, et ma olen laisk :D 


Elu on ikka väga vahva, väga vahva indeed! :) 


Ärge mind siis vahepeal päris ära unustage, 
Kui ma siin ringi lendan. 
Luban, et leian kõigeks aega :)

No comments: