Nov 29, 2011

Võltsitud elud ja vaiksed päikesetõusud

Kui ma ennast kätte võtan, siis hakkavad asjad liikuma. 
Watch me. 
Ma lähen ja teen ja jõuan ja uudised on positiivsed. 
Saan paari nädala pärast Rakverre ja jään sinna pikemaks, 
Oi seda õnne ja rõõmu :D 
Enne tuleb muidugi paar asja korda ajada, 
Teha mõned kiired liigutused.. 
Aga ma saan hakkama, nagu alati :) 


Tartus on täna lihtsalt imeilus päikesetõus, 
Just selline nagu mulle kõige rohkem meeldib. 
Avastasin, et enda inspireerimiseks tuleb end sundida, 
Tuleb alustada, kätte võtta ja läbi suruda. 
Hakkan tubliks. Lihtsalt hakkan ja ongi kõik. 


Muide, hetkel ei inspireeri miski mind rohkem kui täielik puhkus. 
Tahan jalad seinale lüüa ja lage vahtida, 
Paari olulise inimesega aega veeta, paari olulist üritust külastada.. 
Ma ei ole siiani isegi poole mõttega suutnud jõuludele keskenduda, 
Kõik pagana kohad on mingeid tulesid ja kuski ja asju täis, 
Aga no ei ole. Veel mitte. Minu jaoks pole siin mingeid pühi veel. 
Ehk mõne nädala pärast. Igatahes esimest adventi mina ei tähistanud. 


Tänane päev on tähtis, hoidke mulle pöialt! 
Pean ootamatult paljuga ootamatult kiiresti hakkama saama...

No comments: