Nov 20, 2011

Hold on, it'll get easier.

Kokkuvõttes siiski täiesti adekvaatne viikend. 
Sai famiilia ära näha, reedel kodus passida, eile väljas ka käia. 
Näha inimesi, keda pole pikalt näinud, road-trippida, rääkida... 
No, pagan, kuidas ma ikka mõnel hetkel tunnen, 
Et see väike mina, kellest ma juba aastaid tagasi välja kasvasin, 
Aga kes siiski kõiki mu tegemisi kusagilt kaugest ajusopist jälgib, 
Lausa naerab õnnest. See väike mina, kes ei uskunud tulevikku, 
See väike mina, kes oli oma pimedas maailmas ihuüksi... 
Kuidagi oleme me sealt igatahes päikese kätte pääsenud :) 

Ma olen lihtsalt nii kergendatud ja õnnelik. 
Tegin eile õhtul tohutu sammu. 
Mul oli valida, kas oma paanika ja ärevuse põhjusele vastu astuda
Või lasta sel minna, lihtsalt oodata, kuni paine üle läheb ja püsida seni peidus. 
Tänu paarile väga erilisele psühholoogile, kes mind oma positiivsusega süstisid, 
Valisin raskema variandi. Ja see töötas! 
Miski väga kurb ja valus sai minu jaoks lõppu kauni noodi 
Ja ma ei teadnudki, et see mulle NII oluline oli. Aga tõesti oli. 
Miski pole parem, kui teadmine, et sul on inimesed, 
Kes on valmis kõik su hirmud Mordorisse vedama ja Orodruini viskama :D 
No ausalt, see naer tol hetkel lahendas midagi mu sees väga ära. 
Ehk olid kõik need kannatused asjatud, aga äkki millekski vajalikud. 
Ma ei tea. Aga täna hommikul on tunne ülev. 

Tunnike veel, siis sätin end Tartu bussile tagasi. 
Uskuge või mitte, aga tõesti: ma käin Rakveres nagu mingis paralleeluniversumis, 
Kus ma unustan absoluutselt kõik reaalsed mured. 
No välja arvatud need, mis siin käigult tekivad :D 
Aga ma olen alati meeletult õnnelik, kui siia tulen. Ja tibake kurb, kui ära lähen. 
Ma olin siin kõige õnnelikum. Meenutage vahel neid meie aegu siin. 
See oli kõige ideaalsem taustsüsteem üldse. 
Aga ajad muutuvad. Taustad ka. Ja ma lähen õhtul Leeniga PÖFFile :) 

Mõnede inimeste eest oma elus olen ma ikka neetult tänulik. 
Okei, me ei pea maniakaalselt iga päev ühendust, 
Me oleme üksteisest üsna kaugel tegelikult 
Ja vahel ununeb lausa ära, mis nägu te olete :) 
Aga ma jumaldan teadmist, et kui on vaja, oleme me üksteisele olemas. 
I have your back. And you have mine. 
Ma aitaks teil iga kell põllukive koguda ja kedagi Mordorisse vedada :D 
Kurat, te olete geniaalsed ikka. 


Tahaks teile midagi ilusat saata. Virtuaalsel teel. 
Siin see on: 



No comments: