Nov 14, 2011

Of all the words you could say...

You found the best ones and gave them to me.

Pärast metsikult emotsionaalset ja rabelemist täis nädalavahetust 
Olen ma tagasi Tartus ja absoluutselt väsinud. 
Ma olen rohkem nutta töinanud ja maganud, kui viimase aasta jooksul kokku vist. 
Olen ruineerinud oma kalli auto. 
Olen usutavalt tapnud kellegi koera. 
Ja nüüd ei kuiva mu sõprade huumorivõimalused enam iial ära. 
Lisaks rolleritele on nüüd võimalik teha ka lõputult nalju koerte teemadel. 
Jei. 

Ma olen nii-nii väsinud, absoluutselt tuim ja lihtsalt... 
Tahaks minema, tahaks Võsule, nädalaks maailma eest peitu. 
Ainult muusika, pimedus, vaikus ja natuke paberit + mõned pliiatsid. 
Ma saan aru küll, et olukorras, kus ma läbin kuus tuhat kilomeetrit või enam 
Pole mingi ime, et minuga liiklusõnnetusi ka oluliselt rohkem juhtub, aga... 
Psüühilised üleelamised hakkavad varsti majanduslikku kahju juba ületama. 

Deem. Lapsena tahad ainult suureks saada, ise teha ja otsustada, maailma vallutada. 
Ning täiskasvanuna, kui keegi sind enam kurja ilma eest ei varja 
Ja sul tuleb oma jamad ise kinni mätsida, tahaks küll kellegi selja taha pugeda. 
Mingil hetkel ei julgenud ma isegi telefonikõnesid teha, sest ärevus mattis hinge, 
Nüüd suudan juba praktiliselt kõike teha. Areng on märgatav. Olen tubli. 
Kui ma nüüd paar nädalat linnaliini bussidega sõidetud saan ja ära ei sure, 
Võime lugeda mu mitme aasta pikkuse psühhiaatrilise ravi kordaläinuks. 
Ärevushäired küll, aga kui vaja, saab neist üle. 
Visake mind ikka otse sügavasse vette ja ma päästan end ära :) 

Tunne on igatahes selline, et on aina ühest probleemist järgmisesse tormamine, 
Igasugune puhkemoment ja rahu on silmapiiri taguses kauguses. 
Ma lihtsalt ei talu hästi pinget. Igasugune muretsemine suurendab mu unevajaduse lõputuks 
Ja ma võiksin selles seisus igavesti magada. Pluss, kogu mu seltskondlikkus kahaneb olematuks. 
Ma lihtsalt ei saa olla õnnelik ja jutukas ja tore, 
Kui mu pea on täis autotehnilisi üksikasju, tegevusplaane ja surnud koeri. 
Sorri. 

Teate mis? 
Teeme sel aastal kõige mõnusamad ja rahulikumad jõulud üldse. 
Piparkoogid ja glögi ja absoluutne hulluse puudus. 
Ma ei taha isegi kuusepuud ega kingitusi, 
Kui te lubate mul oma õla najal piparkookidest punnis suuga jõululaule möriseda. 
Viimasel ajal ma lihtsalt ei suuda end välja puhata. Vajaksin palju rohkem. 

Ja pidage meeles: 
Ma võin olla väsinud ja tüdinud ja unine ja apaatne. 
Aga kui on põhjust, siis te saate teada, kui ma olen vihane või kuri. 
Ma armastan teid väga-väga, 
Aga ma lihtsalt ei suuda 24/7 teie heaolu nimel õnnelik olla, okei? 
Kui ma olen väss, siis ma olen lihtsalt väss, 
See ei ole teie solvamiseks ega vihjeks sellele, et te peate minu nimel rohkem pingutama. 
Võtke rahulikult, laske mul vahel veidi masetseda, mul on seda vaja. 
See, kui vägevad ja lahedad te olete, on juba ammu selgeks tehtud :) 

Kõige-kõige mõnusamat sügise lõppu. 
Ükskord õnnestub meil end välja ka magada :D 

No comments: