Nov 16, 2011

The dirty pretty things...

Lihtsalt uskumatu, kuidas asjad meie elu üle võtavad. 
Elan siin juba mitmendat päeva ilma oma kalli autota 
Ja paratamatult analüüsin oma olukorda. 
Esiteks: ma armastan oma autot nagu lemmiklooma, päriselt. 
Teiseks: elu ilma oma ratasteta polegi ilmvõimatu. 
Kolmandaks: võib-olla oli Meelisel sajaga õigus, kui ta mainis, 
Et elu võib palju huvitavamaks minna, 
Kui ma oma peapaelaga linnaliinibussides hipielu elama hakkan :D 

Lihtne elu ongi vahel lihtsalt... Lihtne. 
Ja huvitavam. 
Kuigi ma JUMALDAN pikki road-trippe oma kallite seltsis
Ja ei vahetaks oma taksojuhi ametit mitte millegi vastu, 

Olen ma bussidega sõites kogunud üsna palju üld-antropoloogilisi teadmisi :D 

Ma ei saa lubada, et hakkangi nüüd asjadest ja autodest puutumatut elu elama, 
Ma armastan oma vabadust tulla ja minna selleks liiga palju. 
Aga ma vist saan lubada küll, et ma uurin selle sõltuvustest vabama elu võimalusi lähemalt. 
Ma ei tahaks tegelikult tervet oma põnevat... 
Peaaegu juba möödunud noorust.. 
Autoistmel veeta. Ma tahaks tegelikult ehk vahel bussis ka loksuda. 
Ja iga päev mõned sammud linnas jalgsi ringi tuterdada. 

Ma olen üsna intrigeeritud võimalusest reedel bussile jalutada, 
iPod sisse lülitada ja lihtsalt paar tundi akna tagant mööda vihisevat maastikku jälgida. 
Äkki mul oligi hetkel vaja seda mugavustsoonist välja viskamist, 
Äkki mul oligi muutust vaja. 
Võib-olla see halb oli siiski millekski hea. 

Ma olen ikka padulaisk ja meeletult mugav. 
Mis minu silmis ikkagi ei ole väga suur miinus minu veetlevas iseloomus :D 
Kui mina tahan diivanil lebaskleda ja mahla luristada 
Või iga ruutmillimeetri Eestimaast oma autokesega läbi sõita, 
Siis pean mina seda saama ja jutul lõpp. 
Lihtsalt tuleb välja, et vaheldus on ka kena :) 

Ja ma jään siiski oma tagasihoidliku arvamuse juurde, 
Et on inimesi, kes helistavad ainult siis, kui neil mult midagi vaja on.
Peamiselt sõiduteenust. 

Seega: kuna ma neid haletsusväärselt armastan, 
Pean ma vahel selle ekstra vahemaa läbima, et neist üldse vahel kuulda. 
Mida kõike me armastuse nimel ei tee :)

No comments: