Oct 22, 2011

You already know

Sul on kõik olemas, mu kallis. 
Sul on terve see goddamn maailm 
Ja selle maailma õige suurem armastus. 
Vahel on raske hingata, sest seda kõike tundub liiga palju, 
Aga tegelikult seda ei ole. Tegelikult ei ole palju. 
Tegelikult on täpselt nii palju, kui sa väärid. 
Perekond ja armastus. Nad on rusuvad, rõhuvad, maagilised sõnad. 
Need, kes sind tunnevad. Need, kes ei lase sul vähemaga leppida. 
See on väga suur kohustus, väga suur vastutus. 
Ja mõnikord, nii väga kui sa ka ei tahaks, 
Ei suuda teised seda vastutust võtta ning sellega ei anna ka sulle võimalust. 
Aga sellest pole midagi. Vist. Sul on teisi, sul on ehk paremgi. 
Armas Jumal, kui väga sa vahel tahaksid kogu maailma armastuse vahetada 
Ühe ainsa inimese armastuse vastu. Kogu maailma sõnad tema sõnade vastu. 
Ära tee seda. Ära piina end. Lase lahti, jaluta minema. 
Vot perekonnad, nemad on need, kellele toetuda. 
Kes mingi saatuse vingerpussi ja jupikese geneetilise koodi pärast 
On kohustatud rabelema koos sinuga paksus ja vedelas, 
Või vähemalt nii nad räägivad. 
On teistsuguseid ka. 
Aga on ka perekondi, kellel pole mingit geneetilist kohustust, 
Kuid on siiski olemas. Sa ei teagi, kui õnnelik sa oled. 
Isegi kui sul pole mitte kedagi teist, olen sul alati mina. 
Ma mõtlen sulle üsna tihti. 
Ma ei tea sinu nägu, ma pole kuulnud su mõtteid, 
Aga ma tunnen, et sa oled olemas. Ja mitte kaugel. 
Mu kallis, sul on terve maailm. 
Ja kusagil selles maailmas olen mina, oled sina... 
Selles maailmas on palju armastust, isegi kui sa ei oska seda näha. 
Palun, ära piina end enam. Ära hoia kinni lootusetust. 
Sa väärid kogu maailma armastust 
Ja kui üks inimene ei suuda sind vääriliselt hinnata, 
Siis, mu kallis, lase lahti ja jaluta ära. 
Sa ei pea piinlema. Sa ei pea endalt lõputult küsima: "Miks?" 
Tema armastamises pole midagi valet, aga vastuarmastust lihtsalt ei tekkinud. 
Ole õnnelik, et sa oled teda tundnud, ole õnnelik, et saad teda armastada. 
Ära tee seda raskeks või inetuks. 
Las see olla just nii. 
Mõnikord see ongi nii valus, et tahab lämmatada. 
Mõnikord see tundubki nii vale, et kipub tervet universumi pahupidi pöörama. 
Kui sa ei saa olla õnnelik, siis on see okei. 
Aga ära ole õnnetu, sa oled selleks liiga ilus. 
Ma armastan sind nii väga. Ja ma ei tunnegi sind. 
Sa oled eriline ja väärt väga palju. 
Ära lase neil ennast ära varastada.

No comments: