Oct 3, 2011

Sometimes when it's boring

Siis sa mõtled omale välja asju, 
Et elu oleks põnevam. 
You know... Muudad oma senist eksistentsi, 
Hakkad tegelema joogaga, 
Mõtlema valgustuslikke mõtteid, 
Hakkad ka kõige hullemates vaenlastes ainult head nägema... 
Noh, mul vaenlasi pole ja joogapoosidesse ma ei paindu. 
Aga igav on mul küll. 
Seega leiutasin ma omale projekti. 
Tähendab, tegelikult projekti B, 
Sest projekt A oli vaadata ära kõik NCIS hooajad. 
Sellega ma tegelen :) 
Nüüd see viimane projekt lülitab mu päevamenüüst välja 
Kõik poolekilosed kommikotid ja jubekallid suitsupakid. 
Inaff iis inaff nagu ütlevad meie lõunanaabrid lätlased. 
Homme vean koju paar pakki tervislikku puuviljajogurtit 
Ja mõned sidrunid. Ja paar pakki rauapreparaati just in case. 
Ja vaatame siis, kaua mul veel igav on, 
Kui peab pidevalt nuputama, mida omale kartuli asemel näost sisse ajada :P 

Te ei kujuta isegi ETTE, kuidas ma seda tobedat väikest Rakveret igatsen. 
Ja kõiki neid tobedaid-tobedaid tobujusse selle linna sees. 
Ma lihtsalt ei kannata elu ilma oma poolearulise perekonnata. 
Tõesti: kui Leenit siin poleks, siis ma läheks päris lolliks. 
Mu musirull on üle prahi, mis siis, 
Et ma käin ringi nagu elav destruction machine 
Ja lammutan kõike purunevat siin korteris. 
No elutoa seina perforeerimist ma ainuisikuliselt süüks ei võta, 
Meelis oli rohkem aktsioonis kui mina :D 
Oijahh. Aga reedel. Reedel ma tulen koju. 
Ja ma ei kujuta küll hetkel ette, mis mind takistada saaks :) 
Ma tahan oma linna ja oma inimesi. Tahan kohe praegu.

Ja ma otsustasin, et võib-olla ei tasu siiski kõiki muinasjutte maha kanda. 
Võib-olla ma siiski riskin. Just for the kicks. 
Ma olen kindel, et elan kõik üle.

 

No comments: