Oct 5, 2011

Mornings are just way too short

Ma ei jõua oma kohvigi ära lõpetada, 
Kui on käes aeg majast välja tormata. 
No Leeniga on teine lugu muidugi. 
See läks poole seitsme ajal ujuma juba. Ujulasse. Üksi. Maniakk. 
Ja mina passin siin, uni on silmas ikka veel. 
Kohv pole ka otsas, kuulan juutuubist kantrit 
Ja mõtlen, et ainus asi, mis innustab mind kooli minema praegu 
On mu uhiuued ja niiii mõnusad geelpastakad, 
Mis ma omale üleeile ostsin. 
Jumal olgu tänatud mu kontoritarvete-fetiši eest! 

Ma tahan juba õhtul välja minna. Ja homme ka. 
Ma tahan Rakverre ja tahan jäätist. 
And all I'm getting is some red hot school ja portsu soome keelt :D 
Aga mis siis. Kõik tuleb. Tuleb ka aeg mööda linna tormata. 
Saadan teile suured-suured hommikused kallid. 
Ma ju ainult teile mõtlengi :)

No comments: