Oct 28, 2011

How do you NOT like it?

Ma olen olnud tegus ja asjalik, 
Natukene passinud ja lobisenud ka, 
Aga suuremas osas jooksnud autoga pesulasse ja rehvitöökotta, 
Siis tanklasse, siis parandanud saunas segistit ja korjanud õunu, 
Niitnud muru, parandanud aiakäru, ... 
Ma olen nii pagana tubli, et piinlik hakkab :D 
Kui nüüd viitsiks veel auto seest ka puhtaks teha, 
Oleks päris ideaalne. Ja taara võiks ära viia, raha ei teeks paha üldse :) 


Luristan külma kohvi ja elu on kuidagi tore. 
Isegi meie hüsteeritsev koer, kes ei talu kaht sekunditki üksiolekut, 
On praegu maha rahunenud ja norskab põrandal. 
No ulme lihtsalt, kuidas ta suudab lärmata, kui sa ta tuppa üksi jätad, 
Õue on kuulda, kui ta end läbi ukse üritab kaevata vms. 


Prrrhhhh. Peab ikka tegusaks hakkama jälle. Mu üürike puhkepaus on läbi nüüd. 
Ai-ai-ai, ma olen niiiiiiii läbi juba praegu :D

No comments: