Oct 26, 2011

Tervetuloa!

Õpin soome keelt, luristan kohvi, 
Olen rahul oma eilse otsusega kell kuus õhtul magama minna. 
Nii hea väljapuhanud tunne on täna. 
Kaksteist tundi und on ikka kaksteist tundi und. 
Homme saab kojuuuuuuuuuuu :D 
Deem, ma rõõmustan selle väikese tripi üle iga jumala kord. 
Ma olen nii rahul praegul. Mis sellest, et on hommik. 
Kõik on kuidagi tohutult mõnus ja paigas ja kena. 
Muidugi pole ideaalne, aga seda me ei tahagi ju, eks? :) 
Järgmine nädal saab eriliselt põnev ja hullumeelne olema. 
Teeme nii, et maailm allub mu plaanidele ja kõik läheb nii, nagu ma tahan, okei? 
Nurrrrrr... 

Saadan teile suured-suured virtuaalsed kallid. 
Kas teie meelest ka jäävad need kuidagi küündimatuteks?? 
Tulge teinekord minu juurde, ma teen pannkooke ja pakun mustikamoosi :) 

Ja kui ma soome keele täna viie saan jälle, 
Siis woopdidooo, eksju, siis ma väärin küll homset kojuminekut :P

No comments: