Oct 6, 2011

Playing hard to get

Homme saab koju. Te ei kujuta ettegi, kuidas ma seda ootan.
Nagu alati :) Ma olen ikka väga pehmeke selles osas :) 

Ma tahan puhata ja mängida, 
Korjaks mõned õunad, oleks veidi asjalik ka muidugi, 
Aga kodus jalad seinale lüüa, paar head filmi vaadata, 
Ehk paari tuttavat nägu näha... THAT sounds like a vacation :P 

Hommikul on esimesed tunnid vabad, 
Jõuan asjad pakkida, autosse panna ja otse peale kooli koju startida :) 
Muide, ma olen nii ära harjunud, et sistad pidevalt minu juurde tulevad, 
Et lausa imelik on teada, et neid sel nädalavahetusel ei näegi :) 

Ma tahaks tegelikult... 
Ehh. Ei tea isegi. Tahaks midagi lihtsalt. 
Ja homne road trip mööda kaunist Eestimaad lahendab selle igatsuse. 
Hea plaat peale, pikk rahulik sõit, mõnusad mõtted ja lõpuks kodu :) 
Saun, rohkete kanalitega telepakett ja suuuuuur voodi :D 

Saadan teile need kipakad ja üldse mitte piisavad 
Virtuaalsed kallistused. Peame veel nendega läbi ajama. 
Palun otsige mind üles, ma igatsen teid väga valusalt!

No comments: