Oct 9, 2011

Standing in the rain

Mul on olnud arvatavasti maailma kõige mõnusam viikend. 
Eriti reedene õhtu, Kantsis oli isegi PEAAEGU see vana vibe
Ja ma nägin nii palju kalleid-kalleid inimesi. 
Eriti õnnelik olin ma kogu selle suure koguse kvaliteetaja üle 
Oma musirulliga. Me peame seda tihemini tegema!! 
Ja tänane õudukaõhtu meie juures koos teiste musirullidega 
Oli üle ootuste meeleolukas, isegi kui veidi unine ja flegmaatiline. 
Ohhhh, kuidas ma kõiki neid ilusaid ja armsaid tobujusse armastan. 
Ja nagu reede öösel selgeks sai: 
Ma ei oskaks ilma nendeta mitte kuidagi eladagi. 
Ma olen üks väga õnnelik tüdruk, 
Et ma nad üles leidsin ja oskasin alles hoida. 
Ma vist ülistan neid liiga palju? 
Üritan piiri pidada, aga ma kohe pean neist rääkima :D 


Meil on Leeniga ka plaanid paigas nüüd, 
Igas kuus aasta lõpuni on mingi mõnus rosin :) 
Oktoobris Hurts Tallinnas, novembris 30STM Riias, Detsembris Green 
Ja muidugi meie uskumatult stiilne aastavahetus Tartus, 
Mis hetkel on veel häguse plaani kujuline :P 


Oktoobri lõpus on põhjust Pärnusse sõita 
Ja üks korralik perekonna kokkutulek maha pidada. 
Vot, seda ootan ma ka :) 


Ma olen lihtsalt niiiiii... Rahul hetkel. Tõesti. 
Rahul ja rahulik. 
Kõik on kontrolli all, asjad liiguvad ja ma olen heas kohas. 


Ma armastan vihmaseid öid, head muusikat, ilusaid filme ja ainulaadseid inimesi. 
Ma armastan elu keerulisust ning teadmist, et me läheme läbi selle koos. 
Ma ARMASTAN elu ja iseennast :) 


Vaadake ainult värvilisi unenägusid. 
Mõelge ainult ilusaid mõtteid :)

No comments: