Oct 7, 2011

Dramamamamamamaaaaaaa!!!

Okei. Ma armastasin Dramamamat enne seda tänast laivi. 
Nad olid mõnusad ja neil olid head lood. 
Aga tänane oli lihtsalt ulmeheeaaaaa! 
Mul on raske kirjeldada seda fiilingut ja seda sünergiat, 
Mis Genklubis täna valitses. 
Jah, mu jalad löövad tuld, jah, ma olin esireas surevate fännide vahel, 
Jah, ma sain küünarnukiga ribidesse ja mingi eriti aktiivne tšikk 
Krabas mind, loksutas mind, vehkis mu kätega ja laulis mulle kõrva. 
Aga see kõik käis asja juurde. 
Nevesis alustas juba mõnusa noodiga, 
Nad olid kõrvale head ja vaadata lahedad. 
Ja kui Draamad peale tulid, siis läks kõik veel sada korda paremaks. 
Ma naersin, kui Mikk mikri tagant juhtme ära kaotas 
Ja kui ta sõnad ära unustas. 
Naersin, kui nad olid lahedad ja siis kui nad koperdasid. 
Ma röökisin kaasa igale laulule, mille sõnad vähegi tuttavad ette tulid. 
Ja ma tantsisin, tantsisin, tantsisin. 
Nüüd olen ma äga väsinud, väga valus ja väga õnnelik. 
Mu elu kõige paremini investeeritud 5 eurot. 
Mis ma öelda oskan? 

Kui ma neid juba enne armastasin, 
Siis nüüd ma lihtsalt jumaldan neid. 
Jah, nad on alati head olnud, 
Nad teevad maagiliselt head ja mitmekesist muusikat 
Ja on laval nagu üks väga vägev sõpruskond, 
Kuhu ihaldaks iga saalis olev inimene kuuluda. 
Täna viisid nad selle kuidagi uuele levelile. 
Või olin mina lihtsalt uuel levelil purjus :D 

Aitäh, Eesti muusikud, et te teete midagi nii mõnusat. 
Aitäh laivide eest, mis panevad tänaval laulma, 
Aitäh plaatide eest, mis on makkides tükkideks kuulatud 
Ja aitäh emotsioonide eest, mida mujalt ei saa. 
Ma olen teie üle väga uhke :) 

Nüüd ma ootan pikisilmi Dramamama uut plaati, 
Mille teemat ka gtäna põgusalt puudutati. 
Juba ette uus lemmik olemas. 

Ma olen nii pagana õnnelik ja roosa hetkel, 
Et terve maailm võiks praegu lihtsalt naeratada :)

No comments: