Oct 2, 2011

I think only of you

Hold me like you'll never let me go... 

Me Leeniga avasime eile lõpuks oma peo-skoori. 
Käisime ametlikult esimest korda sel õppeaastal 
Koos Tartus väljas. Teine Maailm ja Zavood. 
Me oleme nüüd ametlikult tartlastest koolilapsed :D 


Täitsa tore oli, kui paar detaili välja arvata. 
Ja kui paar hetke ära unustada, oli üsna close to perfect
Sai muusikat kuulata, tuttavaid näha ja veidi tantsida ka. 
Ning ei tasu alahinnata fakti, et Leeni skooris Zavoodist tasuta õlle :D 
Jõudsime koju kella nelja ringis ja rääkisime veel tunnikese 
Sügavatel filosoofilistel teemadel, st pmst psühhoanalüüsisime oma sõpru :P 
Mul on oma eluga ikka nii väga vedanud. 
Kui ma ainult suudaksin veel vähemaid asju vähem hinge võtta. 
See on tappev, kuidas mõned momendid elus 
Mu süsteemist nagu žiletiterad läbi lähevad... 
Need to toughen up. 


Ma armastan oma väikest mugavat ja laiska elu lihtsalt nii väga.  
Ma vajan ideaalsuseks vaid üht korralikku roadtrippi. 
Ja üht korralikku õhtut, mis on Hurtsi täis :) 


Ma mõtlen teile. Minu maailmas on õitsvad kirsipuud ja lõputult ruumi :)







No comments: