Oct 12, 2011

I don't wanna lose you, but I don't wanna use you...

Kui ma veel natuke rohkem ootusärevaks muutun, 
Siis mu pea lihtsalt plahvatab ja süda ei pea vastu :) 
Minu elu on lihtsalt igati mõnus ja paigas. 
Ma ootan nii mitut erinevat asja, 
Ma olen nii palju korda saanud, ära teinud, paika pannud. 
Ma tunnen, et olen mitmekülgne ja asjalik ja lennukas :D 


Ma loen siin jõudumööda oma vanu postitusi 
Ja see on lihtsalt suurepärane, kuidas kõik tuleb mu sõnade peale meelde. 
Kuupäevad, emotsioonid, olukorrad ja inimesed... 
See kõik on minu. See kõik on siin. 
Ma olen lihtsalt nii õnnelik ja deem lucky. 


Kui te vaid teaksite, te kõik, kellest ma kunagi rääkinud olen, 
Milliseid uskumatult olulisi rolle te mu loos mänginud olete. 
Kui äravahetamatult ainulaadsed ja eripärased te olete, 
Kuidas te olete mind kasvatanud ja õpetanud. 
Minu lugu jätkub, ka nendeta, kes viimastesse peatükkidesse jõudnud pole, 
Aga teie osad on talletatud ja neid hoitakse õrna hoolega. 
Teie lood olid kunagi minu lugu ja seda ei saa alahinnata. 
Ma loodan vaid, et te olete hetkel sama õnnelikud, 
Kui me olime neil aegadel, mis me koos veetsime. 


Ja teie, kes te siiani aktuaalsed olete... 
Ma loodan veel palju-palju-palju ühiseid mälestusi 
Ja fotosid ja lugusid ja muusikat ja jutte. 
Pange end valmis. 
Me pole veel lõpetanud.

No comments: