Mar 30, 2011

Varastasin Leenilt veel ühe nunnu meemikese. 
Vean kihla, et teil on täiega lahe neid lugeda ju ja värki :D

♥ ♥ ♥

Põhimõte on siis selline: 
Tuleb võtta siis kümme artisti või bändi, 
kes sulle meeldivad ja need ritta seada. 
Seda tee enne, kui vaatad järgnevaid küsimusi. 
Oi, kümme artisti... saab raske olema :D

1. 30 Seconds To Mars


2. Mötley Crüe


3. Guns N Roses


4. Dramamama


5. Revolver


6. SIXX:AM


7. Roisin Murphy


8. Liisi Koikson


9. Hurts


10. My Chemical Romance



Ja siis on meil küsimused, eh? Nii, vaatame siis: 


Mis oli esimene lugu, mida sa kuulsid bändilt number 6? 
Mmm, see oli Life Is Beautiful.. Ja Sixx:AM on olnud a keeper ever since :) 


Mis on su lemmiklugu artistilt number 8?
Hea on arvatavalt Liisi Koiksoni kõige mõnnam laul. Hetkel.

Millised on su lemmiklaulusõnad artistilt number 5?
Hohhohhooo... Võtab meie väikesed elud ilusti kokku:
OLEME NOORED, KES LIIGA TOORELT
LEIDSID ENDID VIHATUTE POOLELT
FRUSTREERUND, FRUSTREERUND 
NEELA ALLA NEUROOTILINE SEERUM
MOLOTOVI KOKTEIL, NEID RAVIMEID
UNUSTUSSE PEITMA PEAB MUREVALUMEID
KEEMIKUTE LOODUD, ÕNNEST JOOBUND
PÕLVKOND X, PROZAC NOORUS!
 
Mitu korda oled näinud number 4 laivis?
Dramamama... No ikka olen... Laske, ma mõtlen... 
Kolm-neli korda ehk? Ma kardan, et mälu on petlik :)
Läheksin uuesti iga kell, though

Mis on su lemmiklugu number 7-lt?
Just selle loo pärast ta tegelikult siia tabelisse üldse saigi, 
Sest minu arust on Roisin Murphy ja Tony Christie lugu 7 Hills 
Üks geniaalsemaid, mida ma üle tüki aja kuulnud olen.

Kas artistilt 3 on mõni lugu, mis sind kurvaks teeb?
Gunsil on selline geniaalne lugu nagu Don't Cry. 
Mis vastupidiselt pealkirjale paneb ikka nutma küll, 
Kui meeleseisund vastav on.


Millal sa hakkasid artisti 2 kuulama?
Mötley'ga on selline lugu... 
Oli mingi taliolümpia kunagi aastaid tagasi, 
Ei tea kus toimus, ei tea täpset aastat... 
Aga vaatasime lumelauasõidu ülekannet
Ja ühe võistleja kohta mainis kommentaator, 
Et ta pidavat võistlustel alati kuulama Mötley lugu Kickstart My Heart. 
Muidugi ma pidin teada saama, mis lugu see on siis, 
Mida lumelaudurid kuulavad :D 
ja järgmisel hetkel olin hooked :P


Kuidas sa number 3 enda jaoks avastasid?
Kui ma Andresega tuttavaks sain, siis tuli Guns automaatselt kaasa :D


Mis on su lemmiklugu artistilt number 4?
Dark Days. Kindlalt. Nurrrr... 


Mitu korda oled näinud number 9-t laivis?
Ühe ideaalselt ilusa ja unustamatu korra :) 


Kas mõni number 8 lugu teeb sind kurvaks?
Varjud. Imeilus ja minu jaoks magusalt melanhoolse alatooniga.

Mis on su number 1 lemmiklaul?
Veel mõni aeg tagasi oleksin ma öelnud Closer To The Edge, 
Aga pärast seda, kui mu õed selle loo fännideks hakkasid
Ja seda päevast päeva ketrama asusid, 
On see suure osa oma võlust kaotanud. 
Seega hetkel: A Beautiful Lie
Üks vägevamaid lugusid ja videosid, mida ma tean.


Kuidas sai sinust number 10 fänn?
My Chemical Romance... Teate... Ma ei mäletagi... 
Ei, tean. See oli umbes viis-kuus aastat tagasi. 
Ma sattusin nägema nende lugu Helena. 
Ja sealt arenes mu armastus kiiresti edasi :) 
Helena on siiani üks lemmikumaid lugusid mul neilt.


Muusika, muusika, muusika. 
What would I do without you? :)

No comments: