Mar 22, 2011

If my life was a fairy tale,  
I would give you the ending. 
It is not about what I feel for you, 
It's what I don't feel for anyone else. 


♥ ♥ ♥


Sõnad, Sõnad on korraga nii ilusad ja kurjad, 
Nii teravad ja veristavad, 
Samas kõige pehmemad ja armsamad. 
Ma võin nendega teha kõike. 
See ongi kogu maagia. 
Asi pole tões või vales, 
Asi on sõnades. Ja sõnad ei saa valetada. 
Kui nad on üle huulte tulnud, on nad tõeks saanud. 
Sõnadel on jõud ja see on suurem kui miski muu. 
Valetamine on hulga kergem muide, 
Kui sa mõtled sellest kui... 
Lihtsalt portsust ilusatest sõnadest. 
Valetamine on üks lihtsamaid asju maailmas. 
Tõde, see on raske. 
Tõde on see, mis ei taha üle huulte tulla. 
Tõde on see, mida me eneselegi tunnistada ei taha. 
Tõde on liiga suur ja liiga tähtis ja liiga valus. 


♥ ♥ ♥


It's not gonna get any easier. 
We already are who we are. 
All that's stopping us are these fears 
That prevent us from becoming the stars. 


♥ ♥ ♥ 


Sa arvad, et sa tead mind, 
Aga see pole tõsi. 
Ma pole hea ja sina pole halb. 
Sa oled kõige parem, mis minuga on juhtunud 
Ja mina olen usutavalt sinu needus. 
Sa ei tea mind 
Ja nii on meile parem. 
Ma suudan olla hea vaid sinu heaks. 
Kui sa ükskord lahkud, 
Ja ma tean, et lähed, 
Siis muutun mina jälle endiseks. 
Ma kardan vahel, 
Et sinuta ei ole mindki. 
Aga siis see muutub kõik 
Ja ma lausa tean: 
Kõige hullem, mis must saada võiks siis, 
On see, et sind ei ole, 
Aga mina olen ikka veel. 


♥ ♥ ♥


Hold on to me, my darling 
And make it tight. 
Whisper to me something 
I'd never think you might. 


♥ ♥ ♥


See kõik on liiga lihtne. 
Ma tahan muuta selle palju, palju raskemaks. 
Minu maailmas ei ole enam hirmu, 
Kui see kõik on möödas.

2 comments:

Birgit said...

kust kohast tulevad nii ilusad sõnad-laused .. aru ma ei saa..

Arbuusisuhkur said...

Sõnad-sõnad... Nad on juba olemas ju :) Nad tuleb lihtsalt ritta panna. Ei mingit maagiat, ei mingit võlukunsti :)