Mar 20, 2011

Las ma räägin teile...

... oma elust. 

Mul on kamp maailma kõige lahedamaid inimesi, 
Kellega istuda tundide kaupa kusagil keldris, 
Ajada lolli juttu ja tiksuda ja ei teki tahtmist koju minna :) 
Me sõidame Tallinna selleks, et hankida mulle toavõti, 
Viia perele küttepuid ja teha kaupsi parklas suitsu, 
Aga kontsert, mille nimel sõit üldse toimus, 
Jääb nägemata. 
Kusjuures me oleme praktiliselt ukse ees juba 
ja osal meist on tasuta pääsmed veel... 
Ja uskuge, kõige õnnelikumaks muutuski rahvas siis, 
Kui me otsustasime sel täiesti viimasel hetkel, 
Et me ei lähegi konsale ja hakkasime koju sõitma :D 
Ma suutsin tänase päeva jooksul kaks korda pikali lennata, 
Sabakont ja parem puus valutavad nagu segased, 
Aga teate mis... 
Vähemalt peavalu pole märku andnud :D


Õhtu hiilgehetk oli muidugi see, 
Kuidas me Leeniga Meelisele naiste elu põhimõtteid selgitasime 
Ja kuidas tema meile aru pähe püüdis panna :D 
Ta on nii nunnu ikka :D


Üldse, kõik inimesed on nii nunnud ja nii toredad :) 
Eilne ja tänane on väga head olnud, 
Aitäh teile, mu kullakallid!

No comments: