Mar 11, 2011

Haigelt haige

Jah, see on tõsi. Ma olen jälle oma tervise ära kaotanud. 
Aga hetkel on igasugust muudki teha 
Ja enesehaletsus on päris tahaplaanile jäänud. 
Oli lahe tripp Tartusse ja täielike vanainimeste kombel
Tähistasime me Märdi sünnipäeva lauamängude ja väikese veiniga.
Ja selle pooliku tordiga, mille ma Rakverest kaasa viisin :D
See oli suht oosom, eriti see, et keegi ei uskunud tegelikult, 
Et ma päriselt ka ainult pool torti viin :P
Ja siis on tulemas nüüd järjest kõiksugu vägevaid üritusi, 
Kohe JÄRJEST ma mõtlen. 
Homme on Kantsi sünna, mis saab ülim olema mu kehvast tervisest hoolimata, 
Siis tuleb Märdi&Kärdi pidu, mis saab lahe olema, 
Sest nad ise on lihtsalt nii lahedad, et pidu ei saa alla jääda :D
Ja 26 tahaks jälle Tartu jõuda kui vähegi veab, 
Sest Elina sünna on ja Leeni kutsus mind sinna :P


Ma olen lihtsalt nii vaimustuses hetkel. 
Plaanidest ja inimestest ja hetkel veel saladuseks jäävatest asjadest :D
Elu on nii lill. No on nohh. 


Ma olen õnnelik, õnnelik, õnnelik, 
Sest ma ei oska muud moodi kuidagi olla. 
Homme Kantsis näeme, eks? 
Ma olen see kaine inimene fotokaga :D

No comments: