Mar 2, 2011

The day of fear

Ei, ma ei vaadanud kummitusi jälle.

Mul on terve päeva olnud lihtsalt selline nimetu hirm, 
Pooleldi paanika juba. 
Ma kardan unustada, ma kardan märkamata jätta, 
Kardan olla tobe või pealetükkiv või meeleheitlik.
Ma kardan, et midagi on tulemas ja see miski on suur.
Ja oluline. Ja muudab liiga paljut. Ja ma ei taha, et midagi muutuks. 
Ma kardan muutusi, ma kardan etteheiteid, ma kardan vigu. 
Ma kardan päevavalgust ja üksindust ja rahvamasse. 
Ma kardan öelda liiga palju, sest sõnad on ületähtsustatud
Ja kõige rohkem kardan ma, et see kõik ei loe nagunii.
Te ei saa millestki aru. Või siis just, et saate aru liiga paljust. 
Ma kardan kummitusi ja paarituid numbreid ja koera vingumist. 
Ma kardan, et lähen hulluks, kardan vaikselt surra.
Ma kardan käte värisemist ja peavalusid. 
Kardan, et mitte keegi ei ütle mitte kunagi õigeid sõnu. 
Ma kardan olla lootusetu, kardan olla lohutamatu. 
Ma kardan, et mul pole piisavalt aega, et ma ei jõua
Ja järgmisel hetkel on mul aega üleliia, 
Ma ei suuda kogu seda aega elada.


Ja samas on kõik lihtsalt nii hästi. 
Täna on vist selline paigast-ära-päev.
Ehk on juba homme parem. 
Ma lihtsalt ei suuda kogu selle pingega tegeleda, 
Seda saab liiga palju, see täidab mu pea ja ei lase selgelt mõelda.
Kõik tundub liiga oluline, liiga suur ja liiga fataalne.
Ma tahan lihtsalt... 
Et keegi ütleks need maagilised õiged sõnad, 
Need samad, mida ma isegi veel välja pole suutnud mõelda.
Mul on vaja mingit... Mingit...
Väljundit. Lohutust. Kergendust.


Või siis, et täna on siiski vaid üks "neist" päevadest
Ja homme on see möödas.
Jah, ma tean, ma olen ka iseenda jaoks liiga imelik.
Nii ma töötangi, muide.
Üles ja alla, üles ja alla...



No comments: