Mar 25, 2011

My words are meant for YOU

Meil oli täna väga mõnus tüdrukute õhtu. 
Teater ja see suurepärane etendus Täismäng :D 
Ja hiljem Kants ja natuke lolli loba. 
Mulle meeldib. 
Meeldib väga.

Ja siin on teile väike kingitus: 

Varastasin Kärdi tagant jälle, 
Aga ta on lihtsalt nii piiritu küsimustike allikas :)

How old is the last person you kissed on the lips? 23 või umbes sinnakanti. Tegelikult ma ei tea täpselt.
Who was the last person to carry you? Haahhh! Ma olen nii suur inimene, et mind ei kanna keegi naljalt kuhugi :D kuigi, nüüd kui te küsisite, kunagi ammu-ammu-ammu, kui ma olin veel noor ja suhteliselt väike, kandis mu klassivenna vend mind üle suure lombi, et ma oma saapaid ära ei rikuks. Pean tunnistama, et mul pole ta nimi enam kahjuks meeles, see oli siiski oma 15 aastat tagasi :)
What color shirt were you wearing when you had your last kiss? Must või...?.
Do you know what you want to be when you grow up? Kui ma suureks saan, siis saate teada :)
What are you currently listening to? NCIS kriminalistid tuleb telekast mu selja taga, kuulan seda.
Do you wish someone would turn up at your front door right now? Miks ma mitte? :) Seltsis segasem.
Who was the last person you had a face to face conversation with? Leeni ja Marii suht üheaegselt :)
Who are you talking to right now? Ma võin koerale ju paar sõna öelda, kui te soovite..
What were you doing at 12 AM last night? Arvutis istusin, vaatasin filmi, surfisin Facebook'is ja lugesin blogisid kõike ühel ajal.
What’s in your wallet? Sularaha, pangakaart, krediitkaart, juhiluba, ID-kaart, sada kliendikaarti erinevatest asutustest, paar ostutšekki, mis ma olen pidanud vajalikuks alles hoida, üks kõrvarõnga tagune, Kantsi pilet Kosmikute kontserdile ja paar vana ostunimekirja.
Do you sleep with anything?No... Koer magab tavaliselt minu voodis...
Are you afraid to stay home all alone? :D See oleks õudne küll, kuna ma olen 90% ajast üksi kodus :)
Do you ignore people when you’re mad/upset with them? Mul on jah see halb komme. Juba aegade hämarusest on mulle külge jäänud see vaikimisega karistamine.
Did you kiss or hug anyone in the last 48 hours? Nääähhh
Do you plan on sleeping in tomorrow? Ohjaaa :D
How often do you hold back from saying what you are thinking? Piisavalt tihti. Parem vaikida ja vältida konflikti kui vastupidi.
Do you like to take walks? Ma olen rohkem nagu auto-inimene. Aga kui on kena looduskaunis koht ja/või hea seltskond, siis olen selleks valmis küll.
What were you doing at 12:30 this afternoon? Pesin pead.
Did your last kiss take place in/on a bed? Mkmm.
Have you ever cried cause you were so mad? Muidugi.
How many hours of sleep did you get last night? 7
Last person of the opposite sex you gave a hug to? Mmm... Ma arvan, et see võis olla Märt näiteks..? Ma pole kindel enam :D
Do you crack your knuckles a lot? Eeee... Kuidas seda tehakse üldse? Ei tegele mingi crack-imisega :D
Do you have clothes that are not yours? No nad on minu käes ju, nüüd on muidugi minu omad kõik :D
Have you ever looked someone straight in the eyes and told them you love them? ...
Would you consider getting pregnant at a young age just so you could live with your boyfriend/girlfriend?  :D Appi. Ma tahaks uskuda, et kui ka võimalus oleks tekkinud, ma poleks isegi noorena nii loll olnud.
Do your parents smoke? Enam mitte.
Were you born in the country you live in today? Jeps.
Name something you’re doing tomorrow? No, arvutile oleks vaja remonti järele minna. Ja õhtul tahaks linnas ka natuke ruinata :D
Are you a vegetarian? Olen olnud. Kunagi. Lühiajaliselt. Ja arvestades, et ma olen viimasel ajal täiesti sõltuvuses külmutatud šampinjonidest, siis söön hetkel ka palju seeni ja vähe liha :)
Honestly, what guy’s number do you have memorized? Päriselt?? Ma tunnistan ausalt, minevikust on Rene ja Zaku numbrid peas. Kaugest, hämarast minevikust :D
Is it hard to make you laugh? Ega see nüüd üliinimlikku pingutust küll ei nõua :)
How many good friends do you have? Ühe käe sõrmedel annab kokku lugeda.
Is the last person you kissed also the next person you’ll kiss? Kahtlen. Väga. Aga miski siin maailmas pole võimatu.
Has anyone seen you in your underwear in the last few months? Keegi kindlasti on.
If you were drunk and you couldn’t walk, would the person you last kissed, take care of you? Ma loodaks väga. Inimlik oleks ju :D
Have you ever fallen asleep in school? Vot seda pole minuga veel juhtunud :)
How old were you when you had your first relationship? Vot seda pole minuga veel juhtunud :)
Are you taken/single? Single
What color is your underwear? Kreemikas selline...
Ever been in love? Iga jumala päev :)
Who has hurt you the most? The ones that mean the most. They just know all the magical words :)
Are you happy with where you are relationship-wise now? Jup. Very much so :)
What is your idea of true love? Armastus on see soe tunne südames, mida ma ei vahetaks mitte iialgi mitte millegi vastu. Armastus muudab maailma :)
Do you believe in love at first sight? Nääh.
Do you believe that it is best to have a friendship first then love? Ideaalis oleks parim jah.
Do you believe that love can be found in bars or is that too much of a risk? :D Kõige toredam oleks leida baarist paariline ja siis kiiresti rasedaks jääda, et saaks koos elada :D :D

No comments: