Mar 5, 2011

Behind the mask

Ma olen natuke mures.
Aga olen otsustanud sellest üle olla
Ja mitte mõelda. 
Mul ei ole hea olla, aga ma ei taha sellel lasta end kontrollida.
Ma saan sellega hakkama. Ma olen otsustanud saada :)
Leidsin, et kõigesse negatiivsesse süüvimine
Ei too lõpuks mitte midagi head.
Seega, keskendume heale ja ilusale, 
Jätame halva tähelepanuta ja lõpuks annab see alla ja läheb ära :)


Mul on tegelikult kõik hästi ju. 
Lihtsalt mu hirmud ja foobiad ja ärevus
Saavad minust aeg-ajalt võitu. 
Ja üldse...
Ma mõtlen üle. Selles asi ongi. 
Ma mõtlen kardinaalselt üle.


Ma otsustasin, et hakkan nüüd sellest kuust hästi tubliks, 
Võtan ette, hakkan ujumas käima näiteks, 
Et ma pidevalt kodus hulluks end ei mõtleks
Ja võib-olla leian veel midagi, millega päevi täita.
Asi on lihtsalt selles, et ma olen liiga palju üksi kodus.
Ja see kipub natuke halvasti mõjuma mulle.


Ja kui ma esmaspäeval IKKA VEEL pole ära käinud
Ja oma kohustusi täitnud ja tubli olnud, 
Siis on teil luba mulle kerepeale anda :D
Ma pean, pean, PEAN need värgid korda ajama.
Jah.
Eesmärk ja kontroll ja graafikud ja ülesanded ja eelarved. 
Need on selle kuu teemad. 
Ja ma tõesti kavatsen tubli olla. 
Päriselt. 
I mean it :D

No comments: