Apr 3, 2011

Õilmitsevad pruudid

Mul on olnud maailma kõige lahedam 
Ja Brides In Bloomi täis nädalavahetus :D
Rakvere-Tallinn-Rakvere-Tartu-Rakvere
Ja ma pole end ammu nii elusa ja energilisena tundnud :)
Ma tahan ainult öelda veel ja veelkord: 
Mul on tõsiselt kahju inimestest, 
Kelle jaoks eesti muusika tähendabki 
Koit Toomet ja Ott Leplandi. 
Sest hot damn, kus Eestis tehakse muusikat! 
Ja tõeliselt head, kvaliteetset, ainulaadset muusikat :) 
Ma olen lihtsalt ülirahul kõigega. 
Ja oma plaadiga, mille ma täna lõpuks soetasin 
Ja terve tee Tartust tagasi ketras see automakis. 
Ja ma olen õnnelik, et ma saan tegelikult ikkagi teha kõike, 
Mida ma ise iganes tahan 
Ja ma olen õnnelik, et mul on arvatavalt 
Maailma kõige paremad ja vägevamad sõbrad 
Ja kontserdikaaslased :D 
Kõik oli üliväga tore
Ja suur osa selles on olnud heal seltskonnal. 
Mhmhh. 
Ja sellepärast mulle meeldibki olla 
Sürreaalne ja hullumeelne. 
Sest need hullumeelsed plaanid kukuvad nii tihti nii hästi välja :D 
Ja kõige lõpuks taas: 
Au meie andekatele ja lahedatele muusikutele, 
Kelle vaatamise-kuulamise eest ei ole kahju 
Ka 14 eurot nädalavahetuse jooksul välja käia. 
Pluss sõidukulud :D 
Ja plaat. 
Vot nii rahul olengi :D


Aga mina lähen magama nüüd. 
Head ööd!

No comments: