Apr 7, 2011

Lay down low

Mul on siin just täpselt 15 minutit, 
Et siia mõned reakesed kribada 
Ja siis ootab mind töötukassa. 
Kui sellega on ühelpool, 
Saab lahedate asjadega tegelema hakata :) 
Ootan homset, ootan ülehomset, 
Kõik saab superäge olema :D 

Ma olen olnud enda meelest ülivägatubli, 
Kõik on tehtud, mida tegema pidi. 
Kui ma täna veel suudan korda ajada oma asjad, 
Siis pole vist küll kellelgi mulle midagi ette heita. 

Just seda ma eile-täna avastanud olengi. 
Asi on suhtumises, asi on mõtetes. 
See nädal oleks võinud minna igatpidi kohutavalt, 
Algus oli juba kuidagi paika pandud nii, 
Et see nagu kohe ei saanudki paraneda... 
Ja kui ma end teisipäeval kätte võtsin 
Ja otsustasin, et no aitab! Mida?? 
Ei taha järjekordset masendavat aprilli, 
Järjekordset kuuajast musta auku... 
Ja hakkasin end ka tegelikult liigutama, 
Sundisin end tegutsema ja ei lasknud seda mõtet käest, 
Et asjad on hästi ja kõik on lihtsalt ilus.. 
Usute või ei, aga täna on mul juba tunne, 
Et asjad liiguvad kiiremini kui ma suudan neid vastu võtta :) 

Ma olen rahul. 
Ja nüüd ootab ees üks asendamatult lahe nädalavahetus. 
Ja ma kavatsen täna päriselt ka koristada!!! :D 
Vott, siin on teile depressiivne aprill ja masendav kevad :P 
Jah. Et täna võite näha mind linnas 
Tuuseldamas mööda Töötukassat, toidupoode, 
Elektroonikapoode ja ehk isegi raamatukogu :P 
Ja kui mõni teist ei tea, mida täna teha, 
Siis võite tulla mulle appi tegema üht väga erilist kooki 
Ühele väga erilisele poisile :) 
ja ei, ma ei mõtle siinkohal oma koera siiski :D

Tegusat päeva, lahedat nädalavahetust!! 
Elage, mu lapsukesed, ELAGE! 
Armastan teid. Väga.

No comments: