Apr 25, 2011

Playing by the rules.

In life, if the baggage gets too heavy, you have to put it down. 


♥ ♥ ♥


Kümmekond erinevat tunnet on hinges. 
Pettumusest ja frustratsioonist 
Leina ja ahastuseni välja. 
Haige, twisted kergendus 
Samas meeletu soov 
Sulle nii haiget teha, 
Et sa lõpuks aru saaksid. 
Ja täielik apaatia. 


♥ ♥ ♥


Ma olen alati teadnud, 
Et see saab olema lihtne ja selge ja puhas. 
Nagu kirurgiline lõige. 
It's done, it's over with, it's gone. 
Ja ometi on minus nii suur annus raevu ja solvumist, 
Et tahaks karjuda. Ja, jah, kellelegi haiget teha. 
Ma tõesti tahaksin, et mul oleks ükskõik. 
Ja samas.. 
Nevermind. 


♥ ♥ ♥


Sul oli õigus. 
Ma tean, et korrutan seda, nagu papagoi, 
Aga oli tõesti. 
Ja sul oli alati õigus. 
Ma lubasin, et ei õigusta ega hala. 

We were better than that. 
Better than some stupid soap-opera-ending. 
We were the best. 
And now... 
We are no more.

No comments: