Apr 23, 2011

A Sunny Afternoon

Kolmest kohustusest, mida ma tingimata meeles pean pidama, 
Unustan ma tingimata ühe ära. Või kaks. 
Võib-olla ma ikka pole väga iseseisvaks eluks sobiv :D 
Aga hea uudis on see, et ma suudan siiski tegus olla 
Ja enamus asju, mis on vaja teha, tulevad ka pika peale meelde. 


♥ ♥ ♥


Ja üldse, päike paistab, inimesed on õues, 
Osad, nagu täna näha sai, juba ka lühkarites ja plätudes :D 
Mõnus on ja miks mitte võtta asja natuke lõdvemalt? :) 
Esmaspäeval on Tartu ja ma lihtsalt... 
Naeratan täiesti poolearulist naeratust, 
Kui ma sellele mõtlen. 
See on linn minu südame järgi :) 


♥ ♥ ♥


Homme üritaks paar muna ka keeta. 
Ja äkki väikese portsu kohupiimakooki teha. 
Siis võivad pühad jälle mööda minna, 
Ma olen oma väikese sümboolse panuse andnud :D


Ja nüüd kõik ööloomad tuttu ära! 
Head ööd :)

No comments: