Apr 9, 2011

When we fall.

Täna oli järjekorda kordaläinud õhtu. 
Ja mii verri matš laiki. 
Tõeliselt mõnus rahvas, 
Tõeliselt tore sünnipäeva tähistamine 
Ja tõeliselt-tõeliselt lahe kontsert :)

Väikesed detailid ju olid, eksju, nagu alati. 
Tillukesed tõrvatilgad mu elu meepotis, 
Aga üldiselt lahenes kõik kirgastes toonides :D

Tegin praktiliselt esimest korda elus muide 
Ivari jaoks küpsisetorti ja jäin tulemusega rahule isegi. 
Vaarikatega ja mitte liiga magus. 
Lahe nägi välja ka, even if I say so myself :D
Ma muide sõingi sellest ühe, kõige-kõige viimase ampsu, 
Mis õhtu lõpuks järel oli. 
Peavalu võttis kogu isu ära, 
Aga et vältida suurt tordilärakat keset nägu, 
Pidin selle ühe lusikatäie Märdilt vastu võtma :D
Muide, ma olin piisavalt kaval, 
Et tegin peale koogi valmimist sellest paar fotot kaa. 
Seega, selleks, et te saaksite ilastada ja nii :D 
Siin see on: 











Ahjaa, ärge pange pahaks foto suhteliselt kehva kvaliteeti 
Minu hea ja ustav fotokas suri 
Ja ma üritan võtta kõike meie vanast 
Ja suhteliselt kehvast seebikarbist. 
Ei õnnestu väga. 
Muide, isegi kõik bändimehed said tükikese 
Ja ma kuulsin hiljem meelitavaid kuulukaid, 
Et seda oli külluslikult kiidetud ja nii :D 
Oosom, Mikk Tammepõld mugis mu kooki 
Ja täiesti võimalik, et see isegi meeldis talle :D 

Kontsert oli muidugi jälle, JÄLLE väga hea. 
Kolm neljast: pole paha, eks :D 
Tallinn oli oma suurusega puhtalt kõige vägevam, 
Aga Tartu ja Rakvere olid ka mõnusad. 
Mulle meeldib. 
Brides In Bloom, Ivari sünna ja lihtsalt mõnus Kantsi õhtu 
All rolled into one. 
What's there not to like, eh? :)

Ja nüüd kobin ma magama. 
Sest homme tõotab tulle üks üsna pikk päev 
Ja üsna pikk õhtu. 
Olgem tublid. 
Kallistan. 
head ööd!

No comments: