Apr 16, 2011

Don't tell me

Kõik on kunagi juba öeldud. 
Ja tegelikult on elu nii neetult ilus!! 
Ma olen teinud palju, aga suudan veel enamat. 
Ja ma olen alles teekonna alguses. 
Kuhu iganes see mind siis ka ei viiks. 
Kevad on... 
Ja esimest korda üle aastate ja aastate... 
Ma ei süüvi selle aja masendavatesse detailidesse, 
Ma ei lase endal jälle ära laguneda 
Ja kui vähegi hästi läheb, saab sellest esimene kevad 
Üle nii pika aja, kus ma ei tee lollusi ja ei põe. 
Vot. 
Ja see iseenesest on juba tähistamist väärt! :) 
Ma tahan... 
Tahan Tartusse. Kohe väga. Ja kohe pikaks ajaks. 
See on üks suur plaan, mille nimel ma hetkel töötan. 
Eks näeb, mis saab. Lubadusi ei anna, 
Aga ise loodan küll :P 


Ilusat päikeselist kevadet, mu kallid! 


P.S. Ja muidugi endale sobivalt 
Ei saanud mu selle kevade esimene lendav putukas 
Olla liblikas: oo ei. Mkmm. 
Minu esimene kevadekuulutaja oli sääsk. 
Jep. Nähtud. Linnuke kirjas. 
Mul tuleb siis sääsene suvi? :D

No comments: