Feb 26, 2011

Something new

Täna oli muusikaliselt väga silmaringi arendav õhtu, 
Palju-palju tuttavaid nägusid
Ja mõned uued ka :)


No jah, seda ma teadsin ette, et terror
Pole ikka üldse minu teetass ja selles oli mul õigus.
Aga mõnes mõttes vägev antropoloogiline eksperiment
Ja vahva people-watching-õhtu. 


Mul on selline... 
Vastik kummitav peavalu olnud viimased päevad
Ja tänase õhtu lõpuks oli vahepeal küll tunne, 
Et sellest läheb süda ka pahaks iga hetk..
Aga õnneks ei olnud nii hull ikka.
Vastik lihtsalt, olla nagu saaks, 
Aga õiget tunnet ei teki, sest no ei ole hea olla.
Igatsen aega, kui kõik koguaeg fain oli
Ja ainus, mis kiusas, oli väsimus kella kolme ajal.
Nüüd on pigem nii, et väsimust ei teki, 
On lihtsalt mingid vastikud valud ja iiveldused.


Aga üldiselt:
Ma jäin rahule.
See plämisemine ja ilkumine
Õhtu alguses ja lõpus on muidugi parimad :D
Tahaks Tartusse ja kinno...
Tahaks road-trippi.
Tahaks minema kuhugi ja tuulutada end korralikult.
Kui kellelgi ettepanekuid on, 
Mis piirduvad ühe õhtuga ja ei kesta kauem kui 10 tundi, 
Siis andke tuld.
ma pean ju siiski oma koera juurde sobival ajal tagasi pöörduma :D
Ohh, tahaks lennata.

No comments: