Feb 13, 2011

Heeey, beat it!

Eilne oli tohutult mõnus rääkimise õhtu :)
Mjau oli muidugi täiesti minu mugavustsoonist väljas, 
Kogu pleiss oli kuidagi tühi,
Muusika polnud kohe ÜLDSE minu teetass
Ja ainus vaatamisväärsus olid aluspesus baaridaamid.

Majoneesi ma ära oodata ei suutnudki, 
Foxiga evakueerusime enne ja veetsime aega mujal. 
Linnas ja linnaümbruses.
Aga siiski oli mõnus. Ja rahulik. 

Ja nüüd... 
Nüüd on selline tunne, et üks kena pikk Tallinna-sõit
On just see, mida ma vajan. 
Kena õhtu, kena hommik, kena nädalavahetus. 
Kokkuvõttes olen ikka päris rahul, 
Mis siis, et ootamatult raske ja tasane on olnud :P

Ja kes järgmisel reedel Tallinnasse tuleb minuga?
Tahaks Jäägri Liigat vahtima minna :P
Kui kellelgi oleks soovi, siis võib nüüd teada anda.

Ma olen lihtsalt üks tohutult õnnelik tüdruk.
Ja kõik on lihtsalt väga hästi. 
Ükskõik, mis edasi ka ei tuleks.

No comments: