Feb 7, 2011

Notorious.

Minu maailmas on kolme sorti inimesi, 
Kahte sorti unenägusid
Ja miljonit erinevat värvi emotsioone.

Minu maailmas on pimedust ja armastust, 
On lähedusevajadust
Ja kõige rohkem unistusi.

Minu maailm on kõigile avatud
Ja selle sisu jääb paljudele saladuseks.
Minu maailm on nii ütlemata tilluke
Ja mahutab endas nii ütlemata palju. 


Minu maailm on mind ennast täis
Ja kuigi minu kallid sõbrad teeksid nüüd tuhat erinevat mõnitavat nalja, 
Ei hakka mina neid siin välja pakkuma :)


Minu maailm on vaiksed teisipäeva õhtud, 
Naerdes veedetud hetked, 
Väikesed tobedad vaadatud filmid, 
Kõik ilusad sõnad, mis öeldud...


Minu maailm on loetud raamatud
Ja laulud, mida ma võin kuulata uuesti, uuesti, uuesti...
Minu maailm on päikeseloojang ja öö.
Minu maailm on omal võltsil kombel siiras
Ja minu sõnad on vaeldest vabad, 
Isegi kui nad ei esinda alati täielikku tõde.


Minu maailmal on vähe mõtet, 
Kui mul pole Neid ja ma olen ilma Nendeta kummaliselt tühi.
Minu maailm elab minus endas ja ma ei tahaks midagi rohkem, 
Kui seda teiega jagada.


Palun, astuge sisse minu muinasjuttu.
Otsime koos õnnelikku lõppu :)


No comments: