Feb 25, 2011

All the small things

Ma isegi ei oska rääkida sellest, 
Kui rahul ja õnnelik ma olen.
Hetkel vähemalt :)

Mul on kohvi ja kooki 
Ja mu armsad väikesed rõvedikud on kodus... 
No mis mul öelda? Mul on nende jaoks südames väga eriline koht :)
Ja ma tõesti loodan, et põrgu hoiab neile ka ühte soojas
Kõigi nende jubedate sõnade eest, 
Mis nad mulle öelnud on :D


Kodus on muidugi mõnevõrra igav, 
Ikkagi töötu ja puha...
Aga ma vaikselt tegelen oma aja sisustamisega.
Mul on tuhat väiksemat ja suuremat unistust, 
Mul on sadakond erinevat plaani ja lootust.
Ja ikkagi.


Olen ma kõigist asjadest kõige õnnelikum selle üle, 
Et nad on tagasi. How sad is that? :)


Igatahes vabariigi aastapäeva puhuks küpsetatud
Pakipulbrist kook maitseb väga hästi
Ja ainus mis täiuslikust õnnest hetkel puudu on, 
On küdev ahi. Keegi viitsib tulla ja paar halgu alla lükata?



No comments: