Feb 16, 2011

Living the good life.

Ma loodan, et ei unusta kunagi, 
Kui tõeliselt head ja ilusat elu ma tegelikult elan.
Et ei jäta kunagi märkamata neid häid asju,
Mis mu ümber pidevalt juhtuvad

Ja et ma kunagi-kunagi-kunagi ei jääks kinni halbadesse hetkedesse.

Ma tahan alati mäletada, 
Kui vedanud mul on, 
Kui õnnelik ma olen olnud
Ja kuidas ma olen saanud kõik olulise, 
Mida ma kunagi tahtnud olen. 


Mõnikord on siiski nii valus, 
Et sellest on raske kaugemale näha. 
Mõnikord on veritsus nii suur, 
Et ma kardan surra.
Aga need hetked lähevad üle
Ja ainus mis jääb, on teadmine.
Kõigutamatu teadmine, 
Et ma olen tegelikult õnnelik.
Ja ma olen tegelikult midagi muutnud, 
Ma olen teinud midagi paremaks.


Ma loodan, et ma kunagi ei unusta tänulik olla.
Ma loodan, et ma kunagi ei unusta, 
Kuidas armastada.
Ja ma loodan, et ma mitte kunagi ei unusta 
Olla õnnelik.



2 comments:

Birgit said...

selle postituse loppu sobib ideaalselt see laul :)

http://www.youtube.com/watch?v=9HyDVnyDD6U&feature=player_embedded#at=103

Arbuusisuhkur said...

Või siis see: http://www.youtube.com/watch?v=hbJruWd6bmU :D