Feb 6, 2011

A dream in a dream.

See on nagu pikk hommik pärast liiga paljut kohvi. 
See on liiga väike tühjus, milles pole ruumi enam isegi tühjusele endale.
See on foobia, mis on nii suur, et saab juba eluks endaks.
Kaunis õudusunenägu, millest ma juba ammu sõltuvusse olen sattunud.
Lõppematu igatsus millegi täiesti igapäevase järele. 


Ma igatsen ookeani, kuid mul on kõigest merekarp.
Ma tahan vallutada kogu taeva ja mul on ainult õhk mu kopsudes.
Ma valutan ja seda valu ei vahetaks ma iialgi millegi muu vastu. 
Vahel on mul tunne, et terve maailm on mu südamele liiga kitsas
Ja see teeb hingates haiget.
Vahel ma nutan lihtsalt sellepärast, et tean et sina seda ei tee.


Mul on liiga palju ja ma olen liiga vähe. 
Ma soovin liiga kirglikult ja seetõttu mu soovid ei täitu.
Ma unistan, kuid ei oska oma unistusi elada.
Ja kõik, mida ma tegelikult tahan, on et see valu iialgi ei lõppeks. 
Maailmas on nii haletsusväärselt vähe maagiat
Ja kui sina oled kogu võlujõud, mida ma oma elus näen, siis mulle see sobib.


Ma olen nõus sinu nimel olema nõrgem ja tugevam, 
Ma võin olla kaugel ja lähedal, anda sulle ruumi ja olla olemas.
Ma suudaksin sinu eest naerda ja nutta, 
Ma võiksin tulla millal iganes ja minna kui sina seda soovid.
Ma suudaksin oma tundeid pisendada ja need ära peita. 
Ma läheksin vaikselt ja vastupanuta, kui aeg saabub. 

Tea lihtsalt, et sa muudad mu kurvaks.
Ja õnnelikuks.
Sa teed mulle haiget.
Ja suudad kogu maailma halva kaduma panna. 
Sa hirmutad mind
Ja ma ei usalda mitte kedagi sinust enam. 
Sa tõid endaga kaasa pangega pisaraid
Ja sinu kohalolu tähendab lõppematut naeru.
Sa tõid mulle kannatused
Aga kinkisid mulle armastuse.
Ja kunagi loodan ma sulle sama kingi teha.
Ühel päeval kingin ma sama suure armastuse sullegi.

Ma kardan sulle haiget teha, 
Sind lämmatada, kardan sind tüüdata
Ja talumatuks muutuda.
Ma kardan, et sa ei saa kunagi teada, 
Kui imeliselt ainulaadne sa oled
Ja kuidas ma sind salamisi imetlen.
Ma kardan, igatsen, ihaldan, vajan ja mäletan. 


Kui sa ühel päeval kümnnendikkugi mu tunnetest tajud, 
Siis sa tead.
Ja rohkem ma sinult ei palugi.

No comments: