Feb 20, 2011

Dreams and wishes and little else.

Mul on unistusi ja soove, 
Mis neile mõeldes tekitavad südames
Nii sooja ja ilusa tunde, 
Et tahaks pidevalt naeratada.
Ja pidevalt nutta, et need teostunud pole veel.
Ja samas, aeg on nii vale, 
Et kohe väga, väga vale.
Kogu seis on selline, 
Et mõned suured unistused peavad veel mõnda aega ootama.
Ja ometi...
Mul on unistused, mis on mu väikese südame jaoks liiga suured
Ja samas hoiavad need mind õigel teel.
Ma tahaksin juba...
Tahaksin juba seda kõike.
Aga veel mitte.
Ehk juba õige varsti, 
Aga veel mitte.
Kõige parem on mõelda, 
Et mõned unistused võivad olla siinsamas, 
Peaaegu käega katsutavad juba, 
Me lihtsalt ei tea seda veel :)
Ja veel üks samm, ja veel üks...
Iga sammukene toob nad lähemale.
Deeem, ma ju tahan nii väga, nii-nii väga.

No comments: