Feb 6, 2011

Me ei pea uskuma Jumalat ega saatust ega ettemääratust, 
Aga kujutate te vähegi ette, 
Kui maagiline on vahel tunne 
Kui just õigel hetkel elus jõuab sinuni
Just õige raamat, muusikapala, inimene?
Minuga on viimasel ajal pidevalt nii. 
Tähtede seis peab juba pikemat aega väga õige mu jaoks olema.
Lihtsalt kõik uus, mis mu ellu tuleb, 
Sobitub imeilusasti kohale nagu tükike piltmõistatusest.
Viimasel ajal on kõik lihtsalt nii väga selline, 
Nagu ma tahan. Kõik on paigas.

Ja siis on mingi laul, mis peegeldab just parajat momenti
Või nagu hetkel, raamat, mis on just igati õige.
Mulle meeldivad sellised kokkusattumused.
Selline maailmaga ühel sagedusel olemise tunne tuleb :)

Viimasel ajal soovid aina täituvad...
Peaks oma soovimisega ettevaatlikumaks minema. 
Ma tegelikult vist siiski kõike ei taha, 
Mis päeva jooksul peast läbi käib :)


Ja siin on soov, mille ma hoopis teie suunas teele saadan:
Olge õnnelikud, mu kallid.
Olge väga-väga õnnelikud.
Näete?
Ma juba naeratan mõttest, et teil on hea.


Sweet dreams, my darlings :)

No comments: