Mar 3, 2010

Raamatud ja muu :)

Niih.
Esmaspäeval oli palgapäev 
Ja mul on kõik see va krabisev juba otsas :D
Ma olen lootusetu nah :D

♥ ♥ ♥

Kõigepealt muidugi rahad üüri ja raamatute eest :P
Kõige olulisem, eksju...
Siis teatripiletid omale, Maarjale ja Leenile
39 Astet esietendusele ja Toatüdrukutele...
Ootan juba päris väga :)
Ja siis on meil 13. plaanis kinoskäik ja Tallinn...
Ja mööbli esimene osamakse läheb mul see kuu, 
Kuigi mööblit ei paista endiselt kusagilt...
Mul on tõsine tunne, et Diivaniparadiis 
Kavatseb pankroti välja kuulutada iga hetk. 
No tõsiselt, ma olen kuu aega oma mööblit oodanud juba.
Tundub nagu mingi Mission Impossible juba.
Ja siis oli mul muidugi vaja autovõtmepatarei ära vahetada
Ja ma tahaks nädalavahetusel veel Võsule jõuda, 
Seal peab millegi eest elama
Ja kütus saab kohe otsa...
Raha, raha, raha :D
Minu õnneks tuleb raha siis, kui seda vaja on, 
Ma ei mäletagi, millal ma raha pärast 
Millestki tõsiselt olulisest loobuma pidin. 

♥ ♥ ♥

Täna hommikul ärkasin messi helina peale
Ja oligi teade, et mu uusimad nunnukad on Selveri Smartpostis...
Kihutasin linna ja tõin nad koju.
Kaheksa oli neid:

Ja nüüd on mul terve kuhi raamatuid, 
Millega terve kuhi aega täita :)
Oi, ma olen häppi :P

No comments: