Mar 7, 2010

A day. Just a day.

Õppisin torrenteid tõmbama.
Lõpuks.
Nüüd on mul üheksa uut filmi, 
Mida vaadata.
Tohutu kogus, aga hea ka.
Keeps me busy.

♥ ♥ ♥


Viisin Birxi õhtul linna.
Politsei pidas mu praktiliselt keset ringteed kinni.
Tõmbasin parklasse, 
Küsisid dokumente, 
Mul polnud lube kaasas...
Lõpuks, peale umbes kuut minutit närvesöövat ootamist, 
Sest ma tõesti polńud midagi valesti teinud!
Tõid dokumendid tagasi, 
Küsisid, et kas tõesti mul selle liiklusõnnetuse peale
Juhtimisõigust ei peatatud, 
Soovisid head õhtut ja lasid tulema.
Rollerijuht kummitab mind siiani.
Jeahhh, karma's a bitch :)

♥ ♥ ♥

Hommik algas peavalu ja iiveldusega, 
Peale nelja valuvaigistit läks see üle, 
Aga nüüd ei suuda ma magama jääda.
Ja mõnes mõttes ongi hea.
Mulle meeldib öö.
Ja pimedus.
Ja iseendaga üksi olemine.

♥ ♥ ♥

Ja lõppu veel väike killuke päikest
Minu muidu kahtlaselt halli päeva:

No comments: